تیم فوتبال بارسلونا در بازگشایی دوباره مسابقات داخلی اسپانیا پس از تعطیلات زمستانی با برنامه ای عجیب مواجه شده و باید در ۲۴ روز ۸ مسابقه را برگزار کند.

برگزاری ۸ بازی در ۲۴ روز!/ دشوارترین برنامه ممکن پیش روی بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، تیم بارسلونا بر خلاف چند فصل اخیر، در رقابتهای داخلی خود نتوانسته اقتدار گذشته را حفظ کند. آبی اناریها حتی فصل گذشته با وجود اینکه در یک مقطع دچار لغزش شده بودند و چندین شکست متوالی را متحمل شدند در کل فصل اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و در نهایت قهرمان لالیگا شدند.

این بار اوضاع به کام شاگردان انریکه نبوده است. بارسلونا از ابتدای فصل تاکنون پرنوسان ظاهر شده و امتیازات لازم را کسب نکرده است. این تیم از ۱۶ بازی که برگزار کرد، ۱۰ برد کسب کرد. با این حال ۴ مساوی و ۲ شکست را نیز تجربه کرد. یکی از این تساوی ها برابر رئال مادرید در دقیقه ۹۰ حاصل شد. جایی که راموس با گل خود کام هواداران بارسلونا را در آخرین ثانیه ها تلخ کرد.

در مقابل تیم رئال مادرید هنوز شکستی را تجربه نکرده است. تیم زیدان با ۱۱ برد و ۵ تساوی به کار خود ادامه می دهد. قهرمانی در جام باشگاههای جهان نیز باعث شد عصبانیت هواداران بارسلونا نسبت به روند خوب رئال مادرید دوچندان شود.

مشکلات مردان نوکمپ زمانی بیشتر جلوه می کند که به برنامه پیش روی بارسلونا توجه شود. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، این تیم باید در ۲۴ روز ۸ مسابقه را در لالیگا و کوپا دل ری (جام حذفی) برگزار کند. بارسلونا چگونه با این برنامه کنار خواهد آمد؟

روز جمعه برنامه مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی قرعه کشی شد و بارسلونا حریف خود را شناخت. اتلتیکو بیلبائو، تیمی که همواره برای آبی اناریها دردسر ساز بوده است در این مرحله حریف شاگردان انریکه خواهد بود. بارسا باید دو بازی رفت و برگشت را در ماه ژانویه با این تیم برگزار کند.

اما در لالیگا حریفان این تیم کدام هستند؟ بر اساس برنامه از قبل اعلام شده، تیم های ویارئال، لاس پالماس، ایبار و رئال بتیس حریفان تیم بارسلونا هستند و تیم انریکه باید با این حریفان بجنگد.

این اما پایان کار نیست و در این بین بارسلونا باید دو بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را هم برگزار کند که البته قبل از آن باید از سد تیم قدرتمند بیلبائو بگذرد. اگر این اتفاق رخ بدهد کار برای کاتالان ها سخت خواهد شد.

در واقع این تیم باید هر سه روز یک بار در جام حذفی و لیگ به میدان برود و این برنامه دشوار باعث شده تا انریکه استراحت زمستانی بیشتری برای ستاره های اصلی تیم در نظر بگیرد.

سال گذشته بارسلونا در یک مقطع از فصل دچار بحران بدی شد و در همان مقطع شکست برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان را نیز پذیرفت و از گردونه مسابقات بیرون رفت. این تیم به سختی خود را در لالیگا قهرمان کرد.

در این فصل که حتی اقتدار سال گذشته نیز وجود ندارد نگرانی هواداران این تیم دوچندان شده و حالا همه منتظر هستند بارسلونا را در ماه ژانویه ببیند. ماهی که ۸ بازی سخت را در دل خود جای داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.