کرمان - جعی از هنرمندان و بازیگران سینمای ایران شامگاه یکشنبه با حضور در شهرستان بم یاد و خاطر از دست رفتگان را در این حادثه غم انگیز گرامی داشتند.

مراسم گرامیداشت جانباختگان زلزله بم برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، فرشته طائرپور تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران گفت: شهر بم نشان داد که پایان همه شب های سیاه، صبح سپیدی است و امروز همه مردم ایران یاد جانباختگان این حادثه را گرامی می دارند.

وی که یکشنبه پنجم دی ماه در مراسم گرامیداشت لحظه عروج جانباختگان زلزله بم سخن می گفت،افزود: به نمایندگی از کل سینماگران ایران از اینکه در جمع شما هستیم خوشحالیم و امیدواریم هر روز بم را بهتر از دیروز ببینیم.

وی با تاکید بر این که داشتن سرزمین موهبت است حتی اگر ویران باشد ادامه داد: وقتی روی خاک سرزمین خود قدم می زنیم و به آنچه در فردای آن است فکر می کنیم، یک موهبت است.

پرویز یاشا تهیه کننده و کارگردان دیگر سینمای ایران نیزگفت: نسل جوانی که بم را ساخت و می سازد همه ملت ایران را در کنار خود می بیند.

وی با تاکید بر اینکه بی شک بمی ها بم را آبادتر از این می کنند ادامه داد: زخم های بم رفته رفته فراموش می شوند و مردم بم این شهر را از آنچه هست بهتر می سازند.

نیکی کریمی از بازیگران برجسته سینما و تلویزیون که در آئین گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم در این شهر حضور یافته بود، گفت: می دانم زلزله بم اتفاق بسیار دردناکی برای همه بمی ها بوده و در این حادثه هر کس عزیزی را از دست داده که جانکاه است.

وی تصریح کرد: خودم چند ماه قبل عزیزی را از دست دادم که بسیار سخت بود و انسان فکر می کند که در چاهی سیاه می افتد که پایانی ندارد.

نیکی کریمی افزود: از طریق یکی از دوستان خود برای حضور این آیین دعوت شدم و بسیار خوشحالم که می توانم از نزدیک در کنار شما باشم.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران گفت: این دنیا خیلی بزرگ است و خیلی می توان به نبرد با آن رفت و سختی ها را پشت سر گذاشت.

وی یادآور شد: می بینم مردم بم سعی می کنند آن درد و تالم حادثه پنجم دی ماه را فراموش کنند.

اجرای دف نوازی، مرشد خوانی و شعرخوانی از دیگر برنامه های این آئین بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.