وی با بیان اینکه همه شواهد حاکی یک انسجام و نظم و هماهنگی بین این رسانه ها برای حرکت گام به گام به سمت فتنه ۸۸ بوده است ، افزود: حتی یکسال قبل از آن در ماجرای مذاکرات هسته ای بین ایران و۱+۵ این انسجام رسانه ای در رسانه های دولتی غربی کاملا محسوس بود.

جریان سازی در فتنه ۸۸ توسط رسانه های دولتی غرب انجام شد

بیژن نوباوه، مدیر مسئول روز نامه عصر ایرانیان در گفتگو با«قدس آنلاین» در خصوص نقش رسانه های غربی در جریان سازی فتنه ۸۸، اظهار داشت: اگر بخواهم به نقش واقعی رسانه های غربی در جریان سازی فتنه ۸۸ بپردازم باید بگویم که اصل این جریان سازی توسط رسانه های غربی انجام شد، منتها رسانه هایی که عقبه آنها دولت ها بودند بخصوص دولت منحوس و استعماری انگلستان و به تبع آن سایر کشور های غربی که دنباله رو آن بودند.

وی با بیان اینکه همه شواهد حاکی از یک انسجام و نظم و هماهنگی بین این رسانه ها برای حرکت گام به گام به سمت فتنه ۸۸ بوده است ، افزود: حتی یکسال قبل از آن در ماجرای مذاکرات هسته ای بین ایران و۱+۵ این انسجام رسانه ای در رسانه های دولتی غربی کاملا محسوس بود.

نماینده سابق تهران در مجلس نهم همچنین گفت: در واقع رسانه های غربی با یک آمادگی خاص و در ظاهر امر انتخابات را به نام انتخابات کلید می زدند ولی در واقع در برنامه شان شکل دهی کودتایی برای تحت الشعاع قرار دادن کشور و حاکمیت ما بوده است.

وی با اشاره به نقش منحصر به فرد بی بی سی فارسی در جریان سازی فتنه  ۸۸ یادآور شد: بی بی سی درآن ایام به گونه ای صحنه پردازی می کرد که از یک اتفاقی که در خیابان افتاده بود از چند زاویه گزارش سازی می کرد.

مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان با بیان اینکه انعکاس اخبار به شکل بزرگ نمایی شده نشان دهنده آمادگی خاص رسانه های دولتی غربی طبق سناریوی از پیش تعیین شده آنها در فتنه ۸۸ بوده است، افزود: حتی سران فتنه هم با این رسانه ها کاملا هماهنگ عمل می کردند و از نپذیرفتن نتیجه انتخابات در حالی که هنوز انتخابات انجام نشده، حرف می زدند این حرکتی بود که نشان می داد این جریان یک کودتای رسانه ای و هماهنگ با کشور های استعارگر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.