بندر عباس- مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: استاندار ایلام باید شرمنده شهدا باشد و به خاطر اظهارات اخیر خود از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کند.

استاندار ایلام باید از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی در رابطه با گرامیداشت روز ۹ دی اظهار داشت: نهم دی‌ماه روز میثاق با ولایت است، روزی که مردم از هر گروه، جناح و دسته‌ای برای تجدید عهد با مقام معظم رهبری وارد صحنه شدند.

وی افزود: در این روز منافقین و دشمنان داخلی دست در دست دشمنان خارجی دادند و به بهانه تخلف در انتخابات که دروغی بزرگ بود به خیابان‌ها آمدند و مردم را وادار به خراب‌کاری کردند. در این بین موسوی، خاتمی و کروبی که به عنوان سران فتنه شناخته شده‌اند مردم را تهییج کردند و این درحالی بود که بسیاری از مردم واقعا فکر می‌کردند بحث این منافقین انتخابات و رقابت بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ادامه داد: اما در ادامه شاهد بودیم که چه جنجال‌هایی کردند. آنها حتی به جنگ با امام حسین(ع) و ولایت فقیه آمدند و در حالی که می‌توانستند شعارهای انتخاباتی بدهند اما دیدیم علیه اصل ولایت و امام حسین(ع) فتنه می‌کنند. وقتی مردم دیدند اینها به جنگ دین آمده‌اند در نهایت در روز ۹ دی به فرموده مقام معظم رهبری از هر قشر، جناح و جریانی آمدند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

این مسؤول در مورد صحبت‌های استاندار ایلام نیز یادآور شد: حالا بعد از گذشت چند سال می‌بینیم عده‌ای مثل همین استاندار ایلام قصد دارند با یاوه‌گویی مراسم بزرگداشت روز ۹ دی را کوچک شمرده و کمرنگ کنند اما خوشبختانه می‌بینید مردم با حضور گسترده در این روز عزیز مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

درویشی این‌طور به صحبت‌هایش ادامه داد: ساده‌لوحان داخلی بدانند تنها راه نجات ما مقاومت و ایستادگی است. امروز اگر حلب آزاد شده به خاطر مقاومت بوده، سربلندی در ۸ سال دفاع مقدس نتیجه مقاومت بوده و در روز ۹ دی‌ماه هم پیروزی انقلاب بازهم به خاطر همین مقاومت بوده است اما با این تفاسیر نمی‌دانم چرا هنوز عده‌ای فکر می‌کنند با قدم زدن با دشمن یا نشستن بر سر یک سفره با آنها می‌توان پیروز شد و به نتیجه رسید.

وی در پایان گفت: قطعا استاندار ایلام به خاطر این صحبت‌هایش باید از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کند. او باید شرمنده شهدا باشد چراکه اگر الان سمتی دارد نتیجه خون همین شهداست. در آخر هم باید بگویم دولتمردان صحبت‌های فرد منسوب به خود را پیگیری کنند و ببینند چرا باید کسی در بدنه دولت اینچنین علیه آرمان‌های امام صحبت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.