تبریز- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: انجمن‌های تخصصی علمی، ادبی و تئاتر راه‌اندازی می‌شود.

انجمن‌های تخصصی برای اعضای کانون پرورش فکری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حاجیان‌زاده در نشست با اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان آذربایجان‌شرقی در مجتمع فرهنگی‌هنری شهر تبریز اظهار داشت: با کمک هم این تشکل‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم تا هر یک از شما در هر زمینه‌ای که علاقه‌مند هستید، فعالیت کنید.

وی ادامه داد: من به هر شهر یا استانی که سفر می‌کنم، بیش‌تر از هر ‌چیز، به نشست با اعضا راغب هستم، چراکه در این جلسه‌ها است که ما می‌توانیم بدون واسطه با بچه‌ها ارتباط برقرار کنیم و از دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها با خبر شویم.

مدیرعامل کانون اضافه کرد: من پیشنهادها و انتقادهای شما را یادداشت و در جلسه‌هایی که با شورای سیاست‌گذاری کانون داریم، آن‌ها را مطرح می‌کنم. پس مطمئن باشید گفته‌های اعضا برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

حاجیان‌زاده خطاب به اعضای مراکز کانون تبریز گفت: از صحبت‌های شما نتیجه گرفتم که کانون در شکل‌گیری شخصیت اجتماعی‌تان، نقش به‌سزایی داشته است، همچنین این‌که وقتی به کانون می‌آیید و با کتاب‌های کانون انس پیدا می‌کنید، دست‌آورد بزرگی برای ما به‌شمار می‌آید، شما بچه‌های کانونی به لحاظ این‌که با کتاب و خواندن و نوشتن بیش‌تر سر و کار دارید، می‌توانید خوب صحبت کنید، خوب تحلیل کنید و در جامعه هویت خود را پیدا کنید.

مدیرعامل کانون در بخش دیگری از سخنانش به اعضای مراکز کانون تبریز تأکید کرد: دنیایی از تجربه و ایده در شما وجود دارد که برای من ارزشمند است.

مشاور عالی مدیرعامل نیز در سخنان کوتاهی خطاب به اعضای کانون گفت: مطمئن باشید ما با همه وجودمان برای رفع خواسته‌های شما تلاش می‌کنیم چراکه همه دارایی ما، شما هستید.

محمدعلی شامانی در ادامه افزود: جهان فردا از آنِ علوم انسانی است، نه تنها فلاسفه بلکه مهم‌ترین ارکان حوزه علوم انسانی که جهان فردا را می‌سازند، نویسنده‌ها و شاعران هستند.

وی با بیان اینکه آدم‌های موفق دنیا تک بُعدی نیستند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین نویسنده‌های رمان دنیا، آدم‌های بزرگی در رشته‌های خودشان بودند، اما خالق جذاب‌ترین رمان‌های خواندنی دنیا شدند.

بر  اساس این گزارش، اعضای کانون تبریز در این نشست خواستار افزایش فعالیت‌های نوجوان محور، انتشار آثار ادبی کودکان و نوجوانان، احداث ساختمان‌های بزرگ و مجهز برای کانون، تجدید چاپ کتاب‌های قدیمی و توجه به تصاویر کتاب‌های کودک از خواسته‌های نوجوانان کانون تبریز بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.