مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد، مدافع تیم فوتبال این باشگاه فروشی نیست.

مدیرعامل سپاهان آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت/ خلیل‌زاده فروشی نیست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، محسن طاهری ابتدا درباره تساوی یک - یک سپاهان مقابل استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی بود و همه تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. بالاخره فوتبال همین است و بعضی اوقات در دقایق آخر برنده و بعضی اوقات هم بازنده می‌شوی.

وی افزود: در مجموع فکر می‌کنم عملکرد بازیکنان خوب بود و هواداران دو تیم هم از نتیحه راضی بودند. اگر چه کام اصفهانی‌ها شیرین نشد و استقلالی‌ها بیشتر خوشحال شدند، اما به واسطه اینکه بازی خوب بود، جای خشنودی داشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه در واکنش به شعار هواداران اصفهانی علیه علی منصوریان و شکستن صندلی‌های ورزشگاه گفت: این چیزها در فوتبال پیش می‌آید. هر چند ما این‌گونه اتفاقات را محکوم می‌کنیم، اما در فوتبال پیش می‌آید.

طاهری همچنین درباره اینکه باشگاه استقلال خوزستان از مذاکره سپاهان با زهیوی خبر داده است، به ایسنا گفت: هیچ صحبتی با زهیوی نداشته‌ایم. پیشنهاد رسمی از جانب باشگاه به این بازیکن داده نشده، چون هنوز لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم به دست ما نرسیده است. بنابراین اگر هم صحبتی با بازیکنی شده باشد از جانب مربی بوده و باشگاه به صورت رسمی وارد عمل نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده موافقت خواهد کرد یا نه، مطرح کرد: چرا باید این کار را کنیم؟ البته باید بگویم هیچ پیشنهادی برای جذب خلیل‌زاده مطرح نشده است. با این حال حتی اگر پیشنهادی هم باشد، با قاطعیت مخالفت خواهیم کرد.

طاهری در پایان درباره شکایت هادی عقیلی از باشگاه سپاهان نیز بیان کرد: دنبال کارهای حقوقی این پرونده هستیم. هر چه که قانون بگوید، تمکین خواهیم کرد. معلوم نیست پرونده به کجا برسد، اما شاید مصالحه کنیم. با این حال قانون هر چه که باشد، مشکلی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.