به گفته دبیر شورای عالی تهیه کنندگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مشکل تبلیغات ماهواره ای آثار سینمایی ظرف چند روزه آینده با مسئولان قوه قضاییه مذاکره می کند.

وزیر ارشاد برای حل مشکل فیلم‌ها ورود می‌کند/ مذاکره با قوه قضائیه

 به گزارش «قدس آنلاین»،  مهرداد فرید دبیر شورای عالی تهیه کنندگان با اشاره به توقف اکران فیلم سینمایی «مشکل گیتی»   ساخته بهرام کاظمی به دلیل پخش تیزرهای آن از ماهواره و با وجود تاکید دست‌اندرکاران آن که تبلیغی به ماهواره نداده‌اند، بیان کرد: من و همکارانم در شورای عالی تهیه کنندگان درصدد حل مشکل این اثر هستیم و می دانم که حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و تیم همراه او مشغول مذاکره با مسئولان قوه قضاییه هستند.

فرید ادامه داد: طبق اطلاع من احتمالا تا چند روز آینده سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولان قوه قضاییه درباره مشکلات این چنینی که برای آثار به وجود می آید، گفتگو می کند.

وی در پایان عنوان کرد: من و همکارانم در شورای عالی تهیه کنندگان معتقدیم سینما باید در چهارچوب قانون از هر رسانه پر مخاطبی برای تبلیغات استفاده کند و تنها خط قرمز ما این است که با رسانه های کشورهای متخاصم و رسانه های متعلق به گروه های تروریستی کار نکنیم، غیر از این ۲ مورد از هر رسانه ای که فکر می کنیم برای تبلیغ مناسب است می توانیم کمک بگیریم. این امر استفاده بهینه از رسانه ها است زیرا ما مردم را به تماشای فیلم هایی دعوت می کنیم که تحت لوای جمهوری اسلامی ایران تولید شده اند و همگی موجه هستند و مورد تایید ممیزی های نظام قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.