مشهد- دومین کنگره شعر اهل‌بیت(ع)، با موضوع «امام رضا(ع) در سروده‌های شاعران مذاهب اسلامی» ۱۸ اسفند ماه جاری در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌شود.

دومین کنگره شعر اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دبیر دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) اظهار کرد: دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) با موضوع امام رضا علیه السلام و موضوعاتی همچون کرامات و رأفت رضوی، عبودیت، توحید و بصیرت رضوی، زندگی، عرفان، شفاعت و دانش رضوی و شیوه تعامل امام رضا(ع) با مردم و علمای مذاهب و ادیان مختلف پذیرای آثار شاعران شیعه و اهل سنت است.

کاظم اکبرزاده با اشاره به اینکه قالب اشعار این کنگره آزاد و آئینی است، اظهار کرد: تمام شاعران می‌توانند در قالب‌های آزاد و آئینی حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار شاعران شیعه و اهل سنت به کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان‌ها را پنجم بهمن‌ماه و به دبیرخانه کنگره شعر تا ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری اعلام و خاطر نشان کرد: شعرهای تولیدی باید قبلاً به جایی ارسال و چاپ نشده باشد و اشعار باید با قلم ۱۲ تایپ و درکاغذ با قطع «آ. ۴»  با ذکر مشخصات نام، نام خانوادگی، محل سکونت، تحصیلات، شماره همراه، نام شهرستان و استان، ارسال شود.

وی گفت: علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس مشهد، بلوار شهید مدرس، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، کانون مداحان و شاعران آیینی مشهد ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱-۳۲۲۷۱۰۱۶ و ۱۷ تماس بگیرند.

دبیر کانون مداحان و شاعران آئینی مشهد مقدس افزود: بر همین اساس شب‌های شعری در چهار شهرستان تربت‌جام، خواف، تایباد و سرخس، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.