فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس آمادگی تامین امنیت قبل، حین و بعد انتخابات را دارد.

آمادگی پلیس برای تامین انتخابات ریاست جمهوری

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار حسین اشتری در مراسم اختتامیه دهمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران عالی ناجا در مرکز فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار در قم، اظهارداشت: برگزاری این دوره ها برکات زیادی برای ناجا به همراه دارد البته باید داده و تنوع دوره های بصیرت را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به حساسیت ماموریت های نیروی انتظامی، گفت: در هیچ جایی حساسیت به این گستردگی و تنوع ماموریت وجود ندارد، بر این اساس آسیب های خاص خودمان را داریم که برای مصون ماندن از هجمه ها باید مباحث اعتقادی کارکنان این نیرو تقویت شود.

سردار اشتری با بیان اینکه در پلیسی که ایمان قوی و بصیرت کافی وجود دارد، نمی توان رسوخ کرد، تصریح کرد: افرادی هستند که هیچ مشکل مالی ندارند اما به خطا می روند، چون بنیه های دینی و اعتقادی شان تقویت نشده است.

فرمانده ناجا افزود :از بالاترین تا پایین ترین رده در ناجا باید اهتمام ویژه ای به برگزاری دوره های اعتقادی داشته باشد و این مهم در یگان ها بایستی با دعوت از اساتید خبره، تقویت شود.

وی سپس به حماسه ۹ دی اشاره و تصریح کرد:مردم ایران در ۹ دی با حماسه ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در فتنه ۸۸ فرمودند:" فضا غبارآلود و تشخیص حق مشکل شده؛ کسانی که بصیرت داشتند، درست انتخاب کردند"، تصریح کرد: انتخاباتی که بالاترین درصد شرکت مردم را داشت و می توانست برای ما اقتداری در دنیا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم، بنابراین ۹ دی را گرامی می داریم.

وی افزود: این انتخابات غیر از ضررها، برکاتی نیز به همراه داشت و آن این بود که بیداری و رشد سیاسی مردم ارتقا پیدا کرد به گونه ای که دشمنان و در راس آن، آمریکا و انگلیس را بهتر شناختند.

فرمانده ناجا سپس به اهمیت فضای مجازی و دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص اشاره کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به ضرورت اهمیت موضوعات اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و بحث های امنیت عمومی تاکید خاص دارند، افزود: در سال جاری با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا ۷۲ درصد پرونده ها به صلح و سازش منجر شده است.

سردار اشتری در ادامه به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: ماموریت  تامین امنیت وحضور در پای صندوق ها قبل، حین و بعد از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر ارتقاء تعاملات با سایر دستگاه ها، تصریح کرد:تعاملات ناجا با دستگاه های دولتی و غیر دولتی خوب است و این مهم باید تقویت شود.

سردار اشتری، بهبود وضعیت معیشت کارکنان را یکی از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: طی جلساتی که با دولت در این راستا داشته ایم، گام های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.