نماینده مردم کرمان در تذکر کتبی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار ارائه توضیح در مورد عدم اقدام برای حمایت از کودکان کار شد.

انتقاد رئیس کمیسیون اقتصاد از ربیعی/ از کودکان کار حمایت کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در ارائه لایحه جامع انتخابات بر اساس سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری شد.

وی همچنین به وزرای اقتصاد، دادگستری و کشور در خصوص علت عدم پاسخگویی مسئولان نسبت به حل مشکل سهامداران پدیده شاندیز تذکر داد.

شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی از وزرای دادگستری و کشور و رئیس‌جمهور خواست تا علت تیراندازی به کوله‌بران در مرز اورامانات که به امر قاچاق کالا مشغول هستند را توضیح دهند.

فرهاد تجری نماینده مردم گیلانغرب نیز از وزیر علوم و تحقیقات خواست با عاملان توهین به مقدسات مذهبی و هنجارشکنان در دانشگاه رازی برخورد قاطع کند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار کاهش استفاده از کودهای شیمیایی در تهیه محصولات کشاورزی شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان نیز در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار تسریع در ابلاغ آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۵ کل کشور و حل مشکل افرادی که به اشتباه یارانه آنها قطع شده است، شد.

وی همچنین نسبت به عدم اقدام برای حمایت از کودکان کار به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر امور خارجه، خواستار صیانت از وزارتخانه‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.