مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: در قالب صندوق قرض الحسنه امداد علاوه بر مددجویان امداد به افراد نیازمند غیر مددجو نیز وام پرداخت می شود.

پرداخت وام به افراد غیر مددجو از طریق صندوق قرض الحسنه امداد/ دریافت وام با معرفی تنها یک ضامن

 به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن ولیئی گفت: پس از تشکیل صندوق قرض الحسنه  کمیته امداد  استان تهران، ارائه وام به افراد نیازمند را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: بر این اساس، وام های کارگشایی و همچنین وام اشتغال به افراد نیازمند پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به میزان وام های پرداختی به نیازمندان اظهارکرد: سقف در نظر گرفته شده برای وام های کارگشایی ۵۰ میلیون ریال و سقف در نظر گرفته شده برای وام های اشتغال،  ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ولیئی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد نیازمند غیر مددجو نیز می توانند مشمول دریافت وام ها شوند یا خیر؟، تصریح کرد: در صورت تایید مددکاران، افراد غیر مددجو نیز می توانند مشمول دریافت وام ها از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی (ره) شوند.

وی با ارائه آماری از تعداد وام های پرداختی از زمان آغاز فعالیت صندوق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی (ره) در تهران تا کنون اذعان کرد: هزار و ۳۲ مورد به مددجویان و ۸۱۵ مورد نیز به افراد نیازمند غیر مددجو اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در خصوص مبالغ این وام ها گفت: مبلغ وام پرداختی به مددجویان یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و رقم پرداختی به نیازمندان غیر مددجو، بالغ بر یک میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان بوده است.

ولیئی ادامه داد: در قالب صندوق قرض الحسنه، ۱۶۱ مورد نیز وام اشتغال پرداخت شده که رقم آن بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به لزوم معرفی یک ضامن از سوی افراد دریافت کننده وام گفت: برای دریافت وام های قرض الحسنه امدادیمعرفی تنها یک ضامن  کافی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.