کاپیتان سابق تیم استقلال اعتقاد دارد مهدی رحمتی در سال های اخیر مشاوران خوبی نداشته و باعث شده چنین شرایطی را تجربه کند.

پیشکسوت استقلال: رحمتی باید از ماجرای کی‌روش درس می‌گرفت/ استقلال لنگ دروازه‌بان نمی‌ماند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، درباره اتفاقات پیش آمده در روزهای گذشته میان مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان و احتمال جدایی دروازه بان استقلال صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

رحمتی باید از رفتار کی روش درس می گرفت
رفتارهای مهدی رحمتی در حال حاضر را شما نمی توانید با چند سال قبل مقایسه کنید. من فکر می کنم رحمتی زمانی که از سوی کی روش از تیم ملی خط خورد و با شرایط فنی فوق العاده رفتن به جام جهانی را از دست داد، باید درس می گرفت. او همیشه از نظر فنی در سطح خوبی بوده اما فکر می کنم اگر به اینجا رسیده به خاطر این است که وظایفش را خوب انجام داده است.

رحمتی مشاوران خوبی ندارد
موضوعی که باعث شده مهدی رحمتی به اینجا برسد، شاید به نداشتن مشاوران خوب برگردد. او زیاده خواهی خاصی دارد و دوست داشت در کار دیگران دخالت کند. همین مسائل باعث شد ضربه بخورد. همان اتفاقات در تیم ملی هم افتاد و ضربه خورد. با اینکه آن اتفاق باید الگویی برای درس گرفتن او می شد اما او باز هم کارهای قبل را تکرار کرد. مهدی باید از فرصت هایی که نصیبش می شد استفاده می کرد اما فکر می کنم سوءاستفاده کرد و با درگیر شدن در مسائل دیگر خودش را اذیت کرد.

رضایت منصوریان برای صدور رضایتنامه رحمتی فنی نیست
من مهدی رحمتی را دوست دارم و اگر حرفی درباره اش می زنم دلیل بر این نیست که علاقه ای به او ندارم و یا بحث دیگری در میان است. او می تواند چندین سال دیگر در فوتبال باشد و در حوزه اختیارات خودش فعالیت کند. رفتارهایی که رحمتی در سال های گذشته انجام داده، باعث شده خاتمه خوبی برایش نداشته باشد. حالا هم که می بینید که منصوریان راضی شده به او رضایتنامه بدهد، به خاطر بحث فنی اش نیست.

شاید رحمتی می‌خواسته پیامکش به گوش منصوریان برسد
پیامکی که رحمتی به خرمگاه ارسال کرده و طی آن گفته اگر مرا نمی خواهید رضایتنامه ام را بدهید، دو حالت دارد.یا اینکه رحمتی از روی عصبانیت این کار را کرده که اگر اینطور است خرمگاه می توانست آن را نادیده بگیرد و به منصوریان هم نشان ندهد اما بحث دیگر این است که رحمتی عمدا به خرمگاه پیامک زده تا به گوش منصوریان برسد. در این صورت قضیه فرق می کند و خرمگاه هم به عنوان دستیار اول منصوریان باید آن را به سرمربی نشان می داده است. من نمی دانم در آن شرایط کدام یکی از این دو حالت حاکم بوده است.

استقلال لنگ دروازه بان نمی‌ماند
در صورت جدایی رحمتی از استقلال، چون نیم فصل است شرایط برای جذب یک گلر دیگر مهیا است. به هر حال با توجه به وجود دروازه بان های دیگر استقلال می تواند چند نفر را جذب کند که لنگ گلر نماند. از سوی دیگر حسین حسینی هم دروازه بان خوبی نشان داده است. البته حسینی باید ظرفیت بالایی داشته باشد و مغرور نشود و خودش را گم نکند تا تبدیل به دروازه بان بزرگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.