ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به مصرف بالای سوخت در مازندران گفت: اگر صرفه جویی های لازم از سوی مردم صورت نگیرد، افت فشار گاز قطعی خواهد بود.

افت فشار گاز در مازندران قطعی است/ روند دوگانه سوز کردن نانوایی ها مناسب نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی نبیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری مازندران افزود: خوشبختانه تمام بیمارستانها، درمانگاهها و خوابگاههای دانشجویی مجهز به سوخت دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه روند دوگانه سو کردن نانوایی ها مناسب نیست، از فرمانداران خواست بصورت ویژه به این موضوع بپردازند و آمادگی لازم برای مقابله با بحران ها را افزایش دهند.

معاون عمرانی استانداری مازندران بر مصرف بهینه سوخت توسط دستگاههای اجرایی تاکید و اضافه کرد: اوج مصرف گاز از ساعت ۴ بعد ازظهر به بعد می باشد و سیستم گرمایشی ادارات باید ۶ صبح روشن و ساعت ۱۳ خاموش گردد.

نبیان با تاکید بر اینکه همه کارخانجات و مراکز تولیدی باید به سوخت دوم مجهز شوند، اضافه کرد: اگر به پیوست پدافند غیرعامل توجه کنیم در بسیاری از مشکلات و بحران ها، آسیب کمی را شاهد خواهیم بود.

گفتنی است: طی روزگاهی گذشته مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز از قطع گاز صنایع و سی ان جی ها در اثر مصرف بی رویه خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.