اسامی بازیکنان خروجی استقلال برای نیم فصل دوم مشخص شد.

اسامی بازیکنان خروجی استقلال مشخص شد/ رحمتی و پنج نفر دیگر می روند

 به گزارش قدس آنلاین، بعد از اتفاقاتی که در جریان دیدار استقلال و نفت تهران رخ داد علیرضا منصوریان به یک باره از این رو به آن رو تغییر رویه داد و با نیمکت‌نشین کردن سیدمهدی رحمتی علنا به این بازیکن نشان داد که دیگر نظری روی او ندارد. رحمتی که روز گذشته اعلام کرد دوست دارد در استقلال بماند اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکرد و البته شاید قصد داشت به هواداران استقلال نشان دهد که او قصد جدایی ندارد اما علیرضا منصوریان تصمیم خودش را گرفت و در نهایت نام این دروازه‌بان را از فهرست بازیکنان نیم‌فصل دومش خارج کرد.

سرمربی تیم استقلال علاوه بر مهدی رحمتی که شب گذشته رسما در برنامه 90 اعلام کرد رضایتنامه او را می‌دهد بختیار رحمانی، فرشید باقری، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی و آرش افشین را در فهرست فروش قرار داد. این 6 بازیکن نفراتی هستند که در نیم‌فصل دوم مدنظر علیرضا منصوریان نیستند و او روی بازگشت ورویا غفوری و روزبه چشمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.البته منصوریان در مورد میثم مجیدی در خط دفاع تیمش همچنان در حال بررسی است.محمد حسین کنعانی‌زادگان دیگر بازیکنی است که در نیم فصل اول نام او از فهرست استقلال خارج شد و منصوریان برای نیم فصل دوم نظری روی این بازیکن ندارد.

سرمربی تیم استقلال در نشست امروز خود با سیدرضا افتخاری مشکلات پیش روی خود را به مدیر عامل باشگاه استقلال ارائه کرد و در مورد اتفاقاتی که پیرامون مذاکره یک شخص در باشگاه استقلال افتاده بود با وی به صحبت پرداخت. ظاهرا پندار توفیقی بدون اطلاع سیدرضا افتخاری و علیرضا منصوریان با یکی از اینجنت‌ها برای حضور یک مربی خارجی در استقلال صحبت می‌کنند که همین موضوع نگاه علیرضا منصوریان به دبیر هیأت مدیره استقلال تغییر داده و او گلایه‌های خود را به مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه کرده است.

افتخاری که به تازگی از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد حمایت قرار گرفت قصد دارد تا دبیر هیأت مدیره را کنار گذاشته و به زودی شخصی را به عنوان قائم‌مقام باشگاه استقلال معرفی کند.

از طرفی تغییرات دیگری در باشگاه استقلال در راه است که همین موضوع با حمایت مسعود سلطانی‌فر همراه شده و افتخاری به وی اعلام کرده که قصد دارد تغییرات بیشتری را در چارت اداری باشگاه و تیم فوتبال استقلال ایجاد کند.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان خواستار به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده، پژمان منتظری و ایمان مبعلی شده است اما پژمان منتظری اعلام کرد به دلیل قراردادی که با باشگاه الاهلی دارد و همچنین مخالفت این باشگاه برای صدور رضایتنامه حداقل تا پایان فصل نمی‌تواند به استقلال بیاید.

شهباززاده نیز گزینه دیگری است که منصوریان همچنان امیدوار به حضور او در استقلال است اما در صورتی که این بازیکن به استقلال نیاید رحیم ذهیوی مدنظر باشگاه استقلال برای خط حمله است.

ایمان مبعلی بازیکنی است که چراغ سبز خود را برای حضور در استقلال نشان داده اما ظاهرا باشگاه را برای دریافت رضایتنامه‌اش سدی بزرگ می‌بیند. ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند با ارسال نامه و یا حتی معاوضه یکی از بازیکنان خط هافبک تیمش‌شان به هر شکل ممکن مبعلی را جذب کنند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان هستند تا به عنوان گلر دوم در کنار سیدحسین حسینی از او استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.