اردبیل-قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان امسال ۳ بیمارستان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

۳ بیمارستان در اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، ایرج حریرچی ظهر سه شنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی وزارت بهداشت و درمان توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی است که با برنامه‌ریزیهای انجام شده تا پایان امسال ۳ بیمارستان در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستانهای پارس‌آباد، کوثر و ترومای اردبیل هم‌اکنون روند اجرایی عملیات خود را به خوبی پشت سر می‌گذارند، افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و تا پایان سال جاری این طرحهای درمانی در اردبیل افتتاح می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های بیمارستانی در اردبیل ۴۳۰ تخت به تختهای بیمارستانی اردبیل اضافه می‌شود که این امر می‌تواند دغدغه و نگرانی مردم منطقه را در حوزه بهداشت و درمان برطرف کند و وزارت بهداشت برای تکمیل و تسریع بهره‌برداری این بیمارستانها اقدامات لازم را انجام داده است.

حریرچی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خواست اقداماتی انجام دهند که کمتر از ۵ درصد خدمات درمانی، بیمارستانی، بستری و جراحی خارج از استان انجام شود چرا که این امر هزینه‌های زیادی را برای خانواده‌ها به دنبال دارد و باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زیرساختهای لازم در این راستا را انجام دهند.

وی از برنامه‌ریزی برای افزایش پرونده‌های الکترونیکی سلامت در اردبیل خبر داد و گفت: نیاز است سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به این امر توجه جدی داشته باشد چرا که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد فضاهای آموزشی و درمانی و کلینیکهای ویژه در اردبیل را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود این فضاها نیز باتوجه به نیاز منطقه افزایش یابد تا بتوانیم مطالبات مردم را برطرف سازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.