نماینده چناران، طرقبه و شاندیز گفت: حل مشکل سهام داران پدیدیه و راه اندازی پروژه در اولویت است اما نباید با عباراتی پر ابهام که ادامه پروژه در آینده دچار اختلال شده یا حقوق بخشی دیگر از مردم ضایع شود.

پیگیرهای مستمر برای حل مشکل پدیده/ حل مشکل سهام داران و راه اندازی پروژه در اولویت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در تکمیل اظهارات خود درباره نامه منتشر شده وی خطاب به دادگستری استان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در گفتگو با چند تن از سهامداران پدیده، اعتراض مجدد به صورت جلسه پر از ابهام مسئولان شرکت پدیده با شهرداری و شورای شهر شاندیز که با حضور برخی مسئولان ارشد انجام شده، صورت گرفته است، گفت‌: بار دیگر تأکید می کنم که برای من راه اندازی پروژه و حل مشکل سهامداران و شرکت پدیده امری مهم و از دغدغه های اصلی است.

وی افزود: به همین دلیل نیز جدای از شرکت در جلسات مختلف برای حل مشکل پدیده، با تعدادی از نمایندگان محترم مشهد و آقای قاضی پور نماینده محترم ارومیه از وزیر محترم کشور هم سؤال کردیم که منجربه رأی منفی نمایندگان به وزیر کشور شد.

وی در خصوص نامه اخیر خود به رئیس کل دادگستری نیز گفت: نگارش آن نامه به معنی بی انگیزگی برای حل مشکل نیست بلکه به معنای حل مشکل به صورت قانونی و منطقی است، نه اینکه با یک صورت جلسه پر ابهام بجای حل مشکل، اختلافات به آینده موکول و برای آیندگان مشکل ایجاد شود.

نماینده چناران، طرقبه و شاندیز ادامه داد: حل مشکل سهام داران و راه اندازی پروژه در اولویت است اما نباید با عباراتی پر ابهام که در نامه به آنها اشاره کرده ام ادامه پروژه در آینده دچار اختلال گردیده یا حقوق بخشی دیگر از مردم ضایع شود.

«نه در زمانی که رأی کمیسیون ماده 100 صادر شد و نه قبل از آن اظهار نظری در خصوص میزان مطالبات شهرداری نداشته ام و این مطالبات توسط مسئولان ذیربط و بدون کوچکترین دخالت اینجانب تعیین شده است و معتقد بوده و هستم که همه تصمیمات بر اساس قانون و در فضایی بدون فشار روانی باید اتخاذ شود و اگر مطابق قانون امکان تخفیف یا تقسیط مطالبات وجود دارد، آن هم امری اجتناب ناپذیر است و مسئولین ذیربط به صورت شفاف در این خصوص تصمیم بگیرند و نحوه وصول آن را نیز با تعیین وثایق معلوم نمایند.»

دهقان با اشاره به ورود یکی از نمایندگان استان خراسان رضوی به این موضوع گفت: بعید می دانم این نامه پر از اغلاط که آگاهان آن را اقدامی غیرحرفه ای و در راستای اظهار فضل و زدودن برخی دیگر از مسائل ارزیابی می کنند توسط ایشان نوشته شده باشد، چون مرسوم است که در اینگونه موارد قبل از هر اقدامی نمایندگان با هم گفتگو می کنند.

وی افزود: از مسئولان ذیربط تقاضا دارم صورت جلسه ای که در 1/10/1395 نوشته شده است را منتشر کنند تا اگر کسی انگیزه ای برای نقد دارد حداقل آن متن خط خطی شده و پر از ابهام که با همان وضعیت به امضاء رسیده را مطالعه کرده و آنگاه اظهار نظر نماید.

«ضرورت اهتمام مسئولان برای حل مشکل سهامداران از دغدغه همیشگی ما بوده است و اکنون که به دلیل پیگیری مداوم نمایندگان و یا به خاطر هر انگیزه ای، اهتمام مسئولان بیشتر شده است ما هم آنها را در این مسیر یاری خواهیم کرد و معتقدیم با اتخاذ تصمیمی دقیق و کارشناسی نگذاریم مسائل محلی به صورت استخوان لای زخم باقی بماند و البته قانون برای همه ملاک و فصل الخطاب باشد.»

وی در پاسخ به ابهامی که در خصوص قیمت سهام پدیده ایجاد شده است، گفت: بنده هیچ گاه در مقام تعیین قیمت سهام پدیده نبوده و کارشناس تعیین قیمت هم نیستم و اشاره اینجانب به قیمت گذاری ستاد تدبیر و نحوه محاسبه مطالبات شهرداری شاندیز بوده است. امیدوارم با راه اندازی هرچه زودتر چرخ پدیده ارزش سهام آن هم بهبود یابد؛ برخی از افراد ماجراجو ایراد اینجانب به صورت جلسه 1/10/1395 و تببین آن را دستاویز تشویش اذهان سهامداران رنج کشیده پدیده ،کرده اند.

دهقان در پایان اظهار داشت: درست است که خودم و اطرافیانم سهامی در پدیده نداشته و نداریم اما به صورت طبیعی و به دلیل جایگاه نمایندگی منطقه بیش از همه مسئولان و نمایندگان با درد مردم و سهامداران آشنا بوده ام و تعصب و دغدغه حل مشکل را هم داشته و دارم و متأسفم که افراد بی اطلاع قضاوت نادرستی در این زمینه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.