شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار معتقد است اگر وضع به همین روال ادامه داشته باشد دیگر در استان اقتصاد مقاومتی نخواهیم داشت و جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی لغو خواهد شد.

ستاد اقتصاد مقاومتی چهار محال و بختیاری لغو می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری عصر سه شنبه در  سی امین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: به دلیل اینکه عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات در هفته گذشته رضایت بخش نبوده به نشان اعتراض استاندار در این جلسه حضور پیدا نکرد.

سیامک سلیمانی دشتکی افزود: استاندار چهارمحال و بختیاری معتقد است اگر وضع به همین روال ادامه داشته باشد دیگر در استان اقتصاد مقاومتی نخواهیم داشت و استاندار جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی را لغو خواهند کرد.

وی با اشاره به این که استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ حضور استاندار در جلسات اقتصاد مقاومتی رتبه اول را کسب کرده تصریح کرد: از ابتدای تشکیل این ستاد ۱۰۴ مصوبه پیش بینی شده است که از این تعداد فقط ۴ مصوبه به مرحله اجرا رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک های عامل و دستگاه های زیربط باید به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مراجعه و گزارشات مکتوب در این زمینه را تحویل دهند و به همین منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان باید به عنوان دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان نسبت به جمع بندی عملکرد مدیران بانکی اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.