عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به عدم تصویب ماده ای از لایحه برنامه ششم توسعه گفت: این ماده سقفی برای پاداش بازنشستگی تعیین می کرد، متاسفانه امسال برخی مدیران پاداش بازنشستگی میلیاردی گرفتند.

انتقاد از پاداش های بازنشستگی میلیاردی و صدها میلیونی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، احمد امیرآبادی با اشاره به عدم تصویب ماده ای از لایحه برنامه که سقف مشخصی را برای پاداش بازنشستگی کارکنان دولت مشخص می کرد، گفت: دو طیف در مجلس به این ماده رای ندادند برخی نمایندگان نگران بودند که تعدادی از قضات و اساتید دانشگاه ها از این مصوبه دلگیر شده و استعفاء بدهند و بحث خروج نخبگان را مطرح می کردند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: برخی نمایندگان خود ذینفع بودند و مشمول حقوق های بالا در دانشگاه ها می شدند.

امیرآبادی اظهار داشت: حقوق نمایندگان 5 تا 6 میلیون است و این ماده شامل افرادی که حقوق آنها زیر 7 میلیون بود، نمی شد اما برای کارمندانی که بالای 7 میلیون حقوق می گرفتند برای پاداش بازنشستگی شان سقفی مشخص می شد.

عضو هیات رئیسه مجلس در بیانی کنایه گونه با اشاره به اینکه برخی نتوانستند چاه خود را پر کنند، گفت: این ماده از لایحه برنامه در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود همین امسال به برخی کارکنان دولت پاداش پایان خدمت میلیاردی و صدها میلیونی پرداخت شده است.

امیرآبادی گفت: برای جامعه ای که یک کارگر یا معلم در نهایت 30 تا 40 میلیون پاداش بازنشستگی دریافت می کند خیلی بد است که برخی مسئولان صدها  میلیون پاداش بازنشستگی دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.