یزد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ازتوقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار و کشف بیش از ۲۳ هزار قلم انواع ظروف شیشه ای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

ظروف میلیاردی قاچاق در یزد به مقصد نرسید

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضامزیدی با بیان این خبر اظهارداشت: راستای مبارزه با واردکنندگان کالای قاچاق، ماموران پلیس روز گذشته از ورود یک محموله سنگین لوازم آشپزخانه قاچاق به این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس روز گذشته ضمن شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۳ هزار قلم انواع ظروف شیشه ای خارجی به وزن ۱۲ تن را کشف کردند.


مزیدی ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را سه میلیارد ریال بیان کرد و گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را نیز دستگیر کردند.


معاون اجتماعی پلیس یزد تصریح کرد: قاچاقچیان، این محموله ظروف شیشه ای خارجی را بدون مجوز گمرکی و به صورت قاچاق از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به یزد را داشتند که توسط ماموران  پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
 

مزیدی خاطرنشان ساخت: برخورد با سودجویان نظام اقتصادی و واردکنندگان کالاهای قاچاق، از اولویت های مهم و اصلی پلیس  است که با تلاش شبانه روزی ماموران در این راستا موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.