اردبیل- به دلیل بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس در ۳ شهر استان اردبیل تعطیل شد.

مدارس اردبیل تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، به دلیل بارش برف و برودت و سرمای هوا که پیش از این نیز اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده بود، مدارس در ۳ شهر استان اردبیل در برخی مقاطع تعطیل شد تا دانش‌آموزان امروز را در خانه‌های خود سپری کنند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل روز چهارشنبه، ۸ دی‌ماه سری قبل از ظهر در اردبیل فقط پیش‌دبستانی و در خلخال و کوثر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

سامانه بارشی از دیشب وارد استان اردبیل شده و سبب بارش در مناطق جنوبی و با شدت کمتر در مناطق مرکزی استان شده است که بیشترین بارش تاکنون از مناطق جنوبی استان به میزان ۵ سانتیمتر به ثبت رسیده است.

این سامانه بارشی، تا چند ساعت دیگر از منطقه خارج و بارندگی‌ها قطع خواهد شد به طوری که برآورد خروج این سامانه از مناطق مرکزی حوالی ساعت ۱۰:۳۰ و در مناطق جنوبی استان از حوالی ظهر خواهد بود.

در حال حاضر سطح اغلب جاده‌ها خیس و لغزنده در برخی مقاطع پوشیده از برف بوده و با این شرایط همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات کامل زمستانی برای رانندگان و مسافران ترددکننده از محورهای اردبیل الزامی است.

براساس اعلام رکز مدیریت راههای استان اردبیل محورهای اردبیل-سرچم، اردبیل-سراب، اردبیل-آستارا در ابتدای محور، اردبیل-سرعین، خلخال-اسالم، کوثر-خلخال، رضی - گرمی، مشگین‌شهر - پارس‌آباد و مشگین‌شهر - اهر جاده‌های برفی و لغزنده اردبیل را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.