مدیر موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه ۲۵ درصد بیمارستانهای دولتی کشور موقوفه هستند، گفت: در حال حاضر هشت بیمارستان و دو درمانگاه موقوفه در کشور با مشارکتهای بین بخشی در حال احداث هستند.

۲۵ درصد بیمارستانهای دولتی کشور موقوفه هستند/ احداث ۸ بیمارستان وقفی جدید

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حمید عسکری سوادجانی درباره توجه به موقوفات  درمانی کشور اظهار کرد: در حوزه سلامت هزینه‌ها بالا بوده  و اگر کسی می‌خواهد در زمینه سنت حسنه وقف فعالیتی کند ما حوزه سلامت و درمان را پیشنهاد می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد بیمارستانهای دولتی کشور موقوفه هستند،  تصریح کرد: در حال حاضر هشت بیمارستان و دو درمانگاه موقوفه در کشور با مشارکتهای بین بخشی در حال احداث هستند.

مدیر موسسات خیریه و امور اجتماعی سازمان اوقاف درباره تاثیرگذاری رسانه‌ها در گسترش فرهنگ وقف، به ویژه وقفهای درمانی یادآور شد: رسانه‌ نقش بسیار مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی سنت حسنه وقف دارد و در بحث موقوفات درمانی، رسانه‌ها خدماتی که در بیمارستانهای موقوفه انجام می‌شود را می‌توانند منعکس کند.

عسکری امنیت و سلامتی را دو نعمت بزرگ الهی دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که دستگاه‌های حاکمیتی به مسئله امنیت حساس هستند باید به مسئله سلامت و درمان هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.