گروه یهودی 'نتوری کارتا اینترنشنال' که مخالف اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی است از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطینیان استقبال کرد و ادعاهای این رژیم درباره بیت المقدس را بی اساس خواند.

یک گروه یهودی آمریکایی: ادعاهای اسرائیل درباره مسجدالاقصی بی اساس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، این گروه که مقرش در نیویورک قرار دارد، اعلام کرد که شهرک سازی های اسراییل (رژیم صهیونیستی) طی ده سال گذشته عامل اصلی خونریزی و ناآرامی در سرزمین های مقدس بوده و جان صدها انسان بی گناه در این راه قربانی شده است.
گروه مذکور ضمن تبریک به فلسطین به خاطر موفقیت در تصویب این قطعنامه از کشورهای عضو شورای امنیت به خاطر برداشتن این گام مهم به سوی صلح و عدالت تقدیر کرد.
'نتوری کارتا اینترنشنال' در عین حال از اقدامات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو ابراز انزجار و از اقداماتی که صهیونیست ها نام یهودیان انجام می دهند، اعلام برائت کرد.
این گروه اعلام کرد: نتانیاهو وعده داده که ساخت شهرک سازی را ادامه می دهد اما ما از جامعه جهانی می خواهیم که متوجه این واقعیت باشند که یهودیان به طور کلی از وی حمایت نمی کنند.
گروه مذکور اضافه کرد که تمرد رژیم صهیونیستی در مقابل جامعه جهانی خلاف نص صریح تورات است.
بنا بر اعلام این گروه، یهودیان ارتدوکس آمریکا از اقدامات نتانیاهو و حملات بیشرمانه حامیانش به دولت آمریکا به خاطر وتو نکردن قطعنامه مذکور شرمنده هستند.
'نتوری کارتا اینترنشنال' افزود: ما نیز اعلام می کنیم که صهیونیست ها حق کنترل دیوار غربی و دیگر مکان های مذهبی بیت المقدس را ندارند و همه ادعاهای رژیم اسرائیل درباره این مکان ها بی اساس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.