فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حماسه نهم دی را یادآور بپاخاستن ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه و پیروان آنها در داخل کشور دانست.

بیانیه فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی به مناسبت یوم الله ۹ دی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

ملت بزرگ ایران پس از چند ماه مقاومت همراه با متانت در مقابل فتنه گران داخلی که با پشتیبانی رهبران ستمکار خارجی، اصل نظام اسلامی و استقلال کشور را نشانه رفته بودند، در نهم دی ماه سال ۸۸ جشن پیروزی مجدد در برابر توطئه های پیچیده دشمنان را برگزار کرد تا بار دیگر با رهبری حکیم و آزاده بیعت کنند و تداوم همراه با عظمت انقلاب اسلامی را تضمین نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این روز که نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود، همه مسئولان کشور و جریانات سیاسی معتقد به نظام اسلامی را به وحدت حول محور ولایت توصیه می کند و معتقد است حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در پرتو خدمت و رسیدگی به معیشت مردم و اقدامی جهادگونه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان میسر است.

این فراکسیون معتقد است از مهمترین راههای ارتقای اعتماد مردم به نظام اسلامی بازگشت به آرمان های امام راحل رحمت الله علیه و دوری مسئولان از کم تحرکی، روزمرگی، تجملات و زندگی های اشرافی و اشرافیت دولتی و مبارزه همه جانبه با فقر و فساد مالی و اقتصادی می باشد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است حماسه بزرگ نهم دی ماه برای ملت ایران و نظام اسلامی سرمایه ای است که مسئولان کشور باید از آن حراست نمایند و بدانند که این ملت همواره نظاره گر آنها در همه عرصه ها بوده و انحراف از مسیر امام و انقلاب اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه حضرت آیت الله  العظمی خامنه ای مدظله العالی را نخواهند پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.