عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه بر پایه اعتقاد بر ارزش های انقلاب رکن ماندگار انقلاب اسلامی است، گفت: ۹ دی نمایش ایمان و حضور ملت بود.

۹ دی نمایش ایمان و حضور ملت/نفوذ، ترفند امروز دشمن است

 به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی گفت: تا زمانی که ملت ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و اقتدار و عظمت این انقلاب در سطح داخلی و بین المللی بیشتر می شود، دشمن با ترفندهای پیچیده تر برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد عرصه می شود.

وی افزود: فتنه ۸۸  بر پایه طراحی کودتاهای غرب و انقلاب های رنگی در کشورهای آسیای مرکزی با مطالعات گسترده در کشور به وجود آمد.

آیت الله کعبی ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۷ سال علیرغم اینکه فتنه جمع شده اما دشمن با استفاده از تجربه های آن درصدد طراحی فتنه های پیچیده تری است و طبعا پادزهر همه فتنه های پیچیده دشمن حضور مردم در صحنه بر پایه اعتقاد بر ارزش های انقلاب اسلامی است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در کنار اندیشه اسلامی و رهبری الهی، ایمان و حضور ملت رکن ماندگار انقلاب اسلامی است و ۹ دی نمایش ایمان و حضور مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر درصدد ترویج غرب گرایی، استحاله فرهنگی و گسترده تر کردن هجوم فرهنگی و جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: راه مقابله با جنگ نرم تولید قدرت نرم است.

آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه یکی از ترفندهای دشمن نفوذ است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند از طریق نفوذ ذر حاکمیت مسیر انقلاب اسلامی را دچار انحراف کند که راه مقابله با آن هوشمندی و حضور در صحنه و عرصه های تعیین کننده و سرنوشت ساز مانند انتخابات پیش رو است.

وی گفت: اگر مردم با روحیه ۹ دی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال ۹۶ پای صندوق های رای حضور پیدا کنند نوعی مقابله با فتنه های دشمن صورت خواهد گرفت.

آیت الله کعبی یادآور شد: ملت باید با حفظ انسجام و استحکام درون زا بر پایه ایمان و اعتقاد در صحنه حاضر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.