ایلام- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اعضای برگزاری انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان انتخاب شدند.

اعضای برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، محمدرضا تردست با بیان اینکه انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایلام در آینده نزدیک برگزار می شود، اظهار داشت: مجمع سازمان های مردم نهاد استان ایلام با هدف تو سعه مشارکت اجتماعی جوانان، افزایش تأثیرگذاری سمن‌های جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مشارکت در فرایند تصمیم‌سازی در حوزه‌های مربوط به جوانان استان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام از کاندیدهای این دوره از انتخابات در هفته آینده اعلام خواهد شد، افزود: از هر سمن دو نفر یعنی یک نفر خانم و یک نفر آقا مجاز به کاندید شدن در این انتخابات هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام، بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان رئیس برگزاری انتخابات در استان و معاون فرهنگی و امور جوانان نیز نایب رئیس و مجری برگزاری انتخابات است.

تردست خاطر نشان ساخت: نماینده ستاد مرکزی انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان، نماینده استانداری ایلام، کارشناس امور جوانان، مسئولان حراست و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اعضای ستاد برگزاری انتخابات مجمع استان را تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: تمام سمن‌های فعال در استان ایلام که دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان هستند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و از هر سمن نیز یک خانم و یک آقا حق رأی خواهند داشت.

تردست با اشاره به زمان برگزاری انتخابات، تأکید کرد: سعی ما بر این است که در بازه زمانی بیستم تا سی‌ام دی‌ماه سال جاری انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان را با بهترین نحو ممکن برگزار کنیم و امیدواریم در هفته اول بهمن ماه شاهد برگزاری نخستین جلسه مجمع استان با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه و نمایندگان استان در مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور باشیم .

مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایلام دارای هفت عضو اصلی و دو عضو علی البدل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.