رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشارتصاویر ۲ زن که باحضور در آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت از مشتریان آنها کرده‌اند، از شهروندان خواست که آنها را شناسایی کنند.

در خواست پلیس از شهروندان/سارقان آرایشگاه را شناسایی کنید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، هجدهم آبان ماه امسال وقوع یک فقره کیف قاپی از یک آرایشگاه زنانه در محدوده شهرک ولیعصر، خیابان شریعتی به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اعلام شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 با آغاز رسیدگی به این پرونده در پلیس آگاهی، مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت ۱۳ روز هجدهم آبان ماه در آرایشگاه زنانه حضور داشتم و هنگام ورود کیف دستی ام را روی یکی از صندلی ها گذاشتم، پس از دقایقی دو خانم که یک نفر از آنها یک بچه همراه خود داشت وارد آرایشگاه شدند و مدتی بعد بدون آنکه من و دیگر افراد حاضر در آرایشگاه متوجه شویم ، کیف دستی بنده حاوی ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و به سرعت از آرایشگاه خارج شدند.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت که دو سارق زن پس از سرقت یک کیف دستی زنانه را داخل آرایشگاه جا گذاشتند. که کارآگاهان با بررسی محتویات به جا مانده از سارقان ، موفق به شناسایی مالباخته ای دیگر شدند که کیف او نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اما برابر اظهاراتش به دلیل نبودن پول و  مدارک شناسایی در داخل کیف ، اقدامی برای طرح شکایت نکرده بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابربانک شاکی پرونده اطلاع پیدا کردند که سارقان در چندین مرحله اقدام به برداشت تمامی پول های داخل حساب شاکی کرده اند که با شناسایی محل برداشت پول از حساب مالباخته، کارآگاهان به یک لباس فروشی در محدوده بازار مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زنی شدند که به همراه یک پسر جوان حدودا ۱۵ ساله به مغازه لباس فروشی مراجعه و اقدام به خرید کردند.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبربه خبرنگار مهر  گفت :  در ادامه  رسیدگی به پرونده سرقت از آرایشگاه های زنانه و به منظور شناسایی و دستگیری متهمان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به دست آمده از سارقان از سوی بازپرس پرونده صادر شده است،  لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده اند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت و یا مخفیگاه این افراد را از طریق شماره تماس های ۶۳۹۵۷۷۶۰ و ۶۳۹۵۷۷۵۵ در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نجفی همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفتند نیز خواست تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی، خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.