فعال سیاسی استان مرکزی گفت: هر زمان که کشور با مشکل، توطئه، فتنه و متخاصم و... مواجه شده، این مردم بوده و هستند که از ابتدا تا انتهای کار حضور داشتند ایثار کردند شهید شدند، از خودگذشتگی کردند و مقاوم و استوار بر آرمان‌های انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد.

رمز موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «مردم همیشه در صحنه»، واقعیتی است خودجوش، که بارها و بارها  برای تداوم انقلاب، مقابله با دشمن، جبهه و جنگ و... به بوته آزمایش گذاشته شده و هر بار پربارتر، استوارتر، محکم‌تر و فداکارانه‌تر در سرما، گرما، جنگ، راهپیمایی، دفاع از کیان کشور، دفاع از اسلام در خارج از مرزها و... برای حفظ نظام حماسه‌ها خلق کرده است.

حال که شرایط کشور از لحاظ اقتصادی با مشکل که نه، با بحران و تهدید روبرو شده و این مشکلات دامان قشر مستضعف را گرفته و فشار پیکره جامعه را متلاشی می‌کند، دلسوزان نظام و مردم همیشه در صحنه به صحنه آمده‌اند تا با خلق حماسه‌ای دیگر ریشه فساد، قاچاق و... را بسوزانند، این تشکل جبهه‌ای مردمی است که مردم همیشه در صحنه آن را به وجود آورده‌اند.

یک بار دیگر «مردم همیشه در صحنه» در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در صحنه حاضر شده‌اند تا با فساد، رانت، ثروت‌اندوزی، پول‌شویی، اختلاس، سوء مدیریت‌ها، پارتی‌بازی‌ها، رشوه‌خواری، قاچاق و... مبارزه و در بهبود وضعیت اقتصادی کشور، بهبود معیشت مردم و کم کردن فاصله طبقاتی که از شعارهای انقلاب بوده و... تلاش کنند.

در این رابطه با عبدالرحیم علیپور فعال سیاسی استان مرکزی به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

*جبهه مردمی نیروهای انقلاب با هدف مبارزه با فساد و کمک به معیشت مردم تشکیل شده است

فعال سیاسی استان مرکزی گفت: رمز موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بهر‌ه‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی نهفته است.

عبدالرحیم علیپور اظهار کرد: اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف مبارزه با فساد و کمک به معیشت مردم اقدام بسیار خوبی است که توسط 10 نفر از شخصیت‌های برجسته انقلابی و صادق و شناخته شده نظام صورت گرفته و می‌تواند حرکت خوبی در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور و مردم باشد.

وی تصریح کرد: مبارزه بی‌امان با فقر، فساد و تبعیض یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود که خوشبختانه این جبهه تلاش در این زمینه را جزو اهداف و اولویت‌های اصلی و اساسی خود قرار داده است.

فعال سیاسی استان مرکزی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان به عنوان یکی از شخصیت‌های روحانی و انقلابی و از شاگردان برجسته امام ریاست این جبهه را بر عهده گرفته است، ادامه داد: حجت‌الاسلام رحیمیان که سال‌ها پشت سر امام حرکت کرده و بعد از ارتحال امام راحل نیز وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب به خوبی اثبات کرده است، فردی بسیار ساده زیست و پاکدامن است که امید می‌رود جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت وی بتواند در راستای مبارزه با سه عنصر خطرناک فساد، فقر و تبعیض در همه ابعاد با موفقیت همراه شود.

*متأسفانه طی چند سال اخیر مردم از نظر معیشتی فشارها و سختی‌های طاقت فرسایی را تحمل کرده‌اند

علیپور افزود: متأسفانه طی چند سال اخیر مردم از نظر معیشتی فشارها و سختی‌های طاقت فرسایی را تحمل کرده‌اند که قطعاً شکل‌گیری این جبهه مردمی امیدی را در قشر محروم جامعه بارور کرد و انتظار می‌رود این عزیزان بتوانند در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توفیقات ارزشمندی را به دست آورند.

وی با بیان اینکه اعضای جبهه برای موفقیت در اهداف مد نظر باید وقت گذاشته و هزینه صرف کنند، بیان داشت: حمایت اعضای جبهه از یکدیگر، تلاش در راستای جذب نیروهای انقلابی و ارزشی بیشتر و تشکیل جبهه در شهرها و روستاهای کشور از مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد.

فعال سیاسی استان مرکزی از اعلام حمایت 210 نفر از شخصیت‌های شناخته شده و نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر کشور از این جبهه گفت: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه حاضر بوده و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را با تمام گوشت و پوست و استخوان خود لمس کرده و درک می‌کنند، قطعاً این حرکت و اعلام موجودیت از سر دلسوزی و آگاهی و شناخت و با اطلاعات کامل از دردها و رنج‌ها و مشکلات کشور صورت گرفته و تلاش دارد با همدلی و وحدت و اتحاد و انسجام و ایجاد یک شبکه سراسری در همه نقاط ایران اسلامی به نیات خیرخواهانه خود دست پیدا کند.

علیپور بیان کرد: مردم دارای ظرفیت‌های عظیم و عجیب و فوق‌العاده‌ای هستند که بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم در حل مسائل و مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی افزود: متأسفانه امروز به دلیل حضور افراد نفوذی در دولت و مجلس، ضعف دولتمردان در برنامه‌ریزی، وقت گذاری و توانایی جسمانی و همچنین مرفه بودن مدیران و صاحب منصبان، مشکلات اقتصادی مردم روز به روز در حال وخیم‌تر شدن است و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

*ناکارآمدی دولت در حل مشکلات اقتصادی رخ نمایی می‌کند

فعال سیاسی استان مرکزی ادامه داد: مسؤولان بی‌درد به دلیل اینکه درکی از شرایط اقتصادی مردم ندارند، به جای اینکه درد معیشت مردم را درمان کنند، 40 میلیارد دلار از ثروت ملت را صرف خرید هواپیما می‌کنند تا این هواپیما ظرف 10 تا 15 سال قطره چکانی وارد کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بهر‌ه‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی نهفته است، اظهار کرد: امروز به جرات می‌توان گفت؛ ناکارآمدی دولت در حل مشکلات اقتصادی خود را به رخ می‌کشد و ضروری است برای حل این مشکلات از ظرفیت عظیم مردمی که امتحان خود را بارها و بارها پس داده است، بهره برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.