آبادان – وزیر اطلاعات، با اشاره به لزوم عمل به دستورات قرآنی به ویژه از سوی قاریان قرآن گفت: پیوند با قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم السلام، مردم به ویژه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی را در برابر تهدیدات بیمه می کند.

پیوند با قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم السلام، مردم  را در برابر تهدیدات بیمه می کند

به گزارش قدس آنلاین، سید محمود علوی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور در سینما نفت آبادان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه گفت: مردم ایران وقتی دیدند که قرآن، مورد هتک حرمت قرار گرفته و حرمت عاشورا، اهل بیت و اصل ولایت فقیه شکسته شده و مورد تعدی قرار گرفت، همه دلخوری ها را کنار زده و زیر پرچم ولایت از اصول و پایه های اسلام دفاع کردند.

وی افزود: ۹ دی تجلی حماسه آفرینی مردم ایران در دفاع از اصل اسلام و عظمت قرآن است.

علوی اظهار کرد: مردم ایران بارها و بارها در عمر با عزت نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که وقتی صحبت از دفاع از اصول انقلاب به میان می آید، به عرصه آمده و از نظام خود دفاع می کنند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود قرآن کریم را کتاب زندگی خواند و گفت: قرآن کریم، کتاب درسی دانشگاهی است که معلم آن، خداوند کریم است.

علوی با اشاره به لزوم عمل به دستورات قرآنی به ویژه از سوی قاریان قرآن افزود: پیوند با قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم السلام، مردم  به ویژه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی را در برابر تهدیدات بیمه می کند.

ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در محل دانشگاه علوم و فنون خرمشهر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.