تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با یادآوری پیگیری طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی که تاکنون با بی مهری های زیادی همراه بوده است، گفت: خوشبختانه دیروز بلاخره موفق شدیم، دستور کتبی اعلام وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه را دریافت کنیم.

استیضاح وزیر راه از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به پیدا نشدن اجساد  تن از کشته شدگان حادثه قطار تبریز- مشهد، اظهار کرد: متاسفانه اجساد پیدا نشده اند و وقتی با خانواده های این مفقوادن نیز هم صحبت می شویم می گویند حتی تکه استخوانی و خاکستری از عزیزانشان را نیز نتوانسته اند دریافت کنند تا از این طریق سوگوار از دست دانشان بشوند و این واقعا مایه تاسف و تاثر است.

وی ادامه داد: از استان آذربایجان شرقی نیز از سوی مدیریت بحران تیم هایی برای یافتن اجساد اعزام شد ولی متاسفانه جستجوها ثمری نداشت و یکی از دلایلی که ما طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را آماده کرده ایم همین موضوع می باشد که چرا نباید مقدماتی ترین امکانات برای اطفای حریق در قطار وجود نداشته که آتش سوزی در این حد گسترش یابد که کشته شدگان نیز بر اثر شدت آتش سوزی مفقود شده و اجسادشان شناسایی نشود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در ادامه سخنان خود با یادآوری پیگیری طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی که تاکنون با بی مهری های زیادی همراه بوده است، اذعان داشت: خوشبختانه دیروز بلاخره موفق شدیم، دستور کتبی اعلام وصول این طرح از سوی هیئت رئیسه را دریافت کنیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از تبعیت کمیسیون عمران مجلس از قانون، ابراز کرد: در صورت برگزاری روال طبیعی، آقای وزیر بایستی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به سوال نمایندگان استیضاح کننده حاضر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.