شهرکرد-امام جمعه شهر کرد بیان کرد: 9 دی مهم‌ترین مرحله تقویت عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و این حماسه عظیم چراغ راه آینده ماست و به ما یاد می‌دهد که در برابر فتنه‌ها و دشمنان چگونه رفتار کنیم.

حماسه  ۹ دی خط بطلانی بر فتنه و رسوایی سران فتنه بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شده بود از حضور حماسی همه مردم بالاخص مردم استان و امت حزب الله و با بصیرت شهرکرد تقدیر و تشکر کرد و حضور مردم را مایه یاس و نا امیدی دشمنان در همه عرصه ها بر شمرد.

وی افزود:حضور میلیونی ملت ایران در حماسه ۹ دی اعجاز الهی بود و این حماسه بزرگ‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی را خنثی و ولایتمداری مردم را بر همگان ثابت کرد، و باعث قدرتمندی نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به لزوم حمایت و تبعیت از ولایت فقیه گفت: مسئولان باید این موضوع را بدانند که سیاستگذار اصلی نظام مقام معظم رهبری است، برای مردم ملاک اصلی ولایت است و پیام حماسه ۹ دی این بود که مردم در آن روز با تمام وجود فریاد زدند ما عاشورایی هستیم و نمی‌خواهیم که دشمن دین ما را بگیرد، و امام حسین راه و وظیفه ما را برای همیشه روشن ودر مقابل دیدگان با بصیرت امت اسلامی است.

امام جمعه شهرکردبا اشاره به آثار حضور میلیونی ملت ایران در ۹ دی ۸۸ خاطر نشان ساخت،۹ دی مهم‌ترین مرحله تقویت عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و این حماسه عظیم چراغ راه آینده ماست و به ما یاد می‌دهد که در برابر فتنه‌ها و دشمنان چگونه رفتار کنیم و اجازه ندهیم یک عده دنیا طلب، مقام پرست و بیگانه به چهره مقدس جمهوری اسلامی ایران چنگ بزنند و مردم را ۸ ماه تمام با مشکلات و مشقات در عذاب و گرفتاری قرار دهند.

نکونام تصریح کرد:نباید در لذت های دنیا غرق شد این در حالی است که باید تا می توان بندگان خدا را از نعمتها برخوردار کرد،دولتمردان تلاش کنند مردم عزیز و سربلند در رنج و فقر نباشند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.