کیش- رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی یک بلای حقیقی است که اخلاق و عقیده جوانان را هدف قرار داده اظهار کرد: شما انصارالله هستید که باید با ایمان راسخ با آن مبارزه کنید .

 فضای مجازی یک بلای حقیقی است/ انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله احمد جنتی که به دعوت امام جمعه و هیات های مذهبی به جزیره کیش سفر کرده ، روز جمعه در مراسم تجلیل از فعالان هیات های مذهبی در کیش در مسجد حضرت زینب (ص) با بیان اینکه باید بصیرت در جامعه را افزایش داد ،گفت: دشمنان در فتنه ۸۸ بیش از ۱۰ سال برنامه ریزی و تلاش کردند تا نظام را به نابودی بکشانند و انتخابات هم بهانه ای بیش نبود.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به حماسه نهم دی ماه ۸۸ اشاره کرد و افزود: اگر آتش فتنه در آن سال که در ایران رخ داد در هر کشوری دیگر آغاز می شد حکومت آنان را نابود می کرد اما در ایران به دلیل اینکه حکومت مردمی حاکم است خود مردم وارد صحنه شدند و با یک اشاره رهبر معظم انقلاب در یک راهپیمایی، حماسه نهم دی را رقم زدند و بساط دشمنان را از هم پاشیدند.
دبیر شورای نگهبان همچنین با تاکید بر اینکه هیات های عزاداری انصارالله هستند و تنها برای سینه زنی و عزاداری نیستند، گفت: هیات های مذهبی در بازارها، ادارات و سایر اماکن باید شمعی برای روشنایی راه دیگران باشند.
وی با بیان اینکه پاکدامنی ،روشنگری،صداقت، امانت، درستی، عفت ،رفتار و اعمال نیکو را دیگران باید در چهره های شما ببینند تا از آن الگو بگیرند اظهارکرد: این کشور امام حسین (ع) است و باید اهداف و راه آن حضرت که همان برپا داشتن نماز ظهر عاشوراست دنبال شود.
وی گفت: در عاشورا امام حسین(ع) با همه شرارت های دشمنان در کربلا فریاد 'هیات من الذله' سر داده و نشان دادند که کسانی هستند که زیر بار ذلت نخواهند رفت.
آیت الله احمد جنتی به حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستمشاهی در ایران اشاره کرد و گفت: شعار هیهات منا الذله بود که این کشور را از ستم رها کرد.
وی یاد آور شد: در آن زمان قدرت حاکم به قدری شدید بود که مساجد ،مجالس دینی و حوزه ها تعطیل شده بودند.
آیت الله جنتی خاطر نشان کرد : امام راحل با پیروی از امام حسین (ع) و با توکل به خدا در مقابل طاغوت ایستاد و پیروز شد.
دبیر شورای نگهبان به ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : یک کشور با حکومت نوپا و بدون هیچ حامی و با دستان خالی در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح ایستاد و عزت خود را حفظ کرد که این یک معجزه الهی بود .
وی با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی یک بلای حقیقی است که اخلاق و عقیده جوانان را هدف قرار داده اظهار کرد: شما انصارالله هستید که باید با ایمان راسخ با آن مبارزه کنید .
وی یاد آور شد : جزیره کیش روزی محل عیاشی و خوشگذرانی شاه و درباریان او بود و مردم در این شهر نقشی نداشتند و از خدا ، پیامبر و مسجد و نماز جماعت خبری نبود و منطقه ای غیر اسلامی در کشور اسلامی بود .
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز کیش به برکت انقلاب اسلامی ،شهدا ،ایثارگران و امام راحل به یک منطقه مذهبی تبدیل شده که بیش از ۳۰ مسجد در این جزیره ساخته شده است .
دبیر شورای نگهبان گفت: در گذشته یا از فعالیت های قشر مذهبی و مساجد حمایت نمی شد و یا اگر حمایتی صورت می گرفت کم بود امام امروز در جزیره کیش در کنار مساجد بیش از ۴۰ هیات مذهبی وجود دارد که نشان می دهد معنای هیات های مذهبی را به خوبی تشخیص داده اید.
در این مراسم لوح یادبودی که به همت استاد کیومرث صیاد هنرمند معرق کار جزیره کیش تهیه شده بود از سوی مدیر عامل منطقه آزاد کیش به آیت الله جنتی اهدا شد .
در پایان از هیات های مذهبی جزیره کیش نیز با اهدا لوح قدردانی شد.
این مراسم با حضور امام جمعه کیش ،مدیر عامل منطقه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولان ادارات جزیره ،مردم و هیات های مذهبی در مسجد حضرت زینب(ص) برگزار شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.