یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد جدال حساس فردای تیمش برابر منچسترسیتی صحبت کرد.

هشدار سرمربی لیورپول درباره ضد حملات منچستر سیتی

به گزارش قدس آنلاین، لیورپول در دیداری حساس و برای ماندن در کورس قهرمانی در مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. صحبت های یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول را درباره این بازی می خوانید.

رویارویی با پپ گواردیولا: "او با چشمانی باز به اینجا آمد زیرا گواردیولا می توانست به راحتی شغلی را در لیگی آسانتر بپذیرد. گواردیولا می توانست در هر جا که علاقمند بود مشغول به کار شود اما با انتخاب منچسترسیتی ثابت کرد که به چالش های بزرگ علاقمند است.

او در بارسلونا و بایرن بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشت که کمک می کردند تا تیم های گواردیولا فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. اگر شما روزی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شوید قطعا به شما خواهند گفت که ما علاقمندیم همانند دوران گواردیولا بازی کنیم. برای هر مربی، این بزرگترین تاثیری است که می تواند در باشگاهی از خود به جا گذاشته باشد. او سرمربی بزرگی است و در بایرن نیز سالهای باشکوهی را سپری کرد".

تجربه رویارویی با گواردیولا در زمان هدایت دورتموند: "در مقابل ما آنها چند بار قادر به تغییر سبک بازی خود بودند. البته سبک بازی هر تیم بدان معنا نیست که همیشه حتما باید از آن تاکتیک استفاده کند. در بسیاری مواقع ما باید با توجه به شکل بازی حریف، روش خود را تغییر دهیم. گرچه سبک بازی مهم است اما همه چیز نیست و در انتهای هر مربی از بازیکنانش می خواهد که مالک توپ و میدان باشند و شکل رخ دادن این اتفاق خیلی هم اهمیت ندارد".

بازگشت آگوئرو به ترکیب منچسترسیتی: "آگوئرو در شرایط خوبی قرار دارد اما او از آن دسته مهاجمانی است که تنها در صورت قرار گرفتن در موقعیتی مناسب قادر به گلزنی است. پس ما باید سعی کنیم اجازه ندهیم توپ به او برسد. البته غیرممکن است بتوانیم مانع رسیدن هیچ توپی به آگوئرو شویم، اما باید تلاش کنیم که به بهترین نحو در مقابل حملات حریف ایستادگی کنیم".

پیش بینی شرایط بازی: "هر دو تیم می دانند که در ارائه ضدحملات سریع تبحر ویژه ی دارند و در مالکیت توپ نیز متخصص هستند پس ما باید تلاش کنیم تا در فاز دفاعی به بهترین شکل عمل کنیم. بدون شک بازی زیبا و هیجان انگیزی در انتظار تماشاگران خواهد بود".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.