ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: هم اکنون ۳۴ پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۰ درصد در سطح استان وجود دارد.

۳۴ پروژه ورزشی نا تمام در استان ایلام وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، بهروز حیدرزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۵ فضای ورزشی دولتی و  ۲۱۵ مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد، اظهار داشت: تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام این استان نیازمند ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار است تا در اختیار بخش ورزش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه فاز اول پروژه سالن تیراندازی ایلام، سالن چم کبود آبدانان و عین الخوش دهلران، ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته اند، افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، این پروژه های ورزشی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه دستگاه ورزش از مشارکت بخش خصوصی و خیران برای تکمیل طرح های ورزشی استقبال می کند، بیان داشت: مشارکت خیران ورزش دوست می تواند به روند تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی این استان سرعت دهد.

بهروز حیدرزاده با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان به ازای هر نفر ۷۳ سانتی متر است، یادآور شد: در صورت بهره برداری از این سه پروژه تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی استان به ۸۳ سانتی متر به ازای هر نفر افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان ساخت: هم اکنون ۳۴ پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۰ درصد در سطح استان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به رشد ۲ برابری میزبانی استان ایلام در برگزاری مسابقات ورزشی اشاره و تصریح کرد: امسال و سال گذشته حوزه ورزش استان میزبان مسابقات مهمی چون رقابت های آسیایی کاراته، مسابقات کشوری والیبال، کبدی، هاکی، تیم ملی وزنه برداری عراق و تیم های فوتبال برخی از استان ها بوده است.

 بهروز حیدرزاده با بیان اینکه  یکصد هزار نفر از جمعیت ۵۸۵ هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از اماکن ورزشی استفاده می کنند، تأکید کرد: از این تعداد ورزشکار، ۳۰ هزار نفر به صورت سازمان یافته و ۷۰ هزار نفر به صورت سازمان نیافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.