رشت - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رشت از آزادسازی هفت هکتار از اراضی ملی این شهرستان که توسط سودجویان تصرف شده بود خبر داد.

۷ هکتار اراضی ملی در رشت آزاد شد

به گزارش قدس آنلاین، شاهین علیجان‌پور اظهار کرد: با توجه به تصرف بخشی از اراضی ملی توسط شخصی با هویت معلوم در منطقه لاکان رشت و ارجاع پرونده تخلف به محاکم قضایی حوزه مرتبط توسط کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری، پس از پیگیری‌های عدیده و رسیدگی قضایی به مورد مذکور در نهایت آرای قضات دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر بر محکومیت متصرف صادر و از طریق شعبه ۴ اجرای احکام دادگاه‌های عمومی رشت ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در عملیات آزادسازی اراضی ملی مساحتی بالغ بر هفت هکتار از عرصه‌های تصرف شده که مشتمل بر سه قطعه استخر و عرصه جنگلی بوده از ید متصرفان خارج و پس از قلع و قمع آثار و ابنیه احداث شده عرصه مذکور به حالت اولیه بازگردانده شده تا در آینده نزدیک با اجرای عملیات احیایی و جنگل کاری عرصه تخریب شده به شرایط طبیعی خود بازگردد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رشت خاطرنشان کرد: هر گونه زیاده‌خواهی از منابع طبیعی و یا سوءاستفاده از انفال الهی موجب پیگرد قانونی بوده و ماموران صدیق و خدوم یگان حفاظت و کارشناسان منابع طبیعی با جدیت و قاطعیت تمام با این موارد برخورد می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.