نماینده مردم محلات در مجلس با مثبت ارزیابی کردن اهداف اعلام شده از سوی "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"، گفت: سیاست بازی بیش از اندازه به اقتصاد کشور ما آسیب زده و در واقع اقتصاد و فساد پاشنه آشیلی هستند که می توانند آسیب های جدی به کشور وارد کنند.

تمرکز «جبهه مردمی» بر رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد/سیاست بازی بیش از اندازه به اقتصاد کشور آسیب زده است

علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قدس آنلاین» با اشاره به اینکه اهداف اعلام شده از سوی" جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" اهداف خوبی است، اظهار داشت: در اهداف اعلامی این جبهه مباحث مبارزه با فساد و توجه به معیشت مردم ذکر شده که هر دوی این مسائل مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه سیاست بازی بیش از اندازه به اقتصاد کشور آسیب زده، تاکید کرد: در واقع پاشنه آشیل امروز ما بحث اقتصاد و فساد است که ممکن است از این دو بخش آسیب های جدی ببینیم.

 نماینده محلات و دلیجان در مجلس افزود: در حال حاضر در بخش های رکود، بیکاری، ارزش پول ملی، قاچاق، بانکداری که شبه ربوی است و در بخش تراز بازرگانی و واردات و صادرات مشکل داریم؛ فساد هم چیزی نیست که کسی بتواند انکارش کند چرا که رخنه هایی وجود دارد و فرصت طلب ها گاه از این رخنه ها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه اختلاس های چند ده میلیاردی زیبنده نظام اسلامی نیست، متذکر شد: برهمین اساس باید یک اراده عمومی و مردمی برای مبارزه با فساد شکل بگیرد لذا امیدوارم "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" به خاطر اهداف خوب شان و استقبال از این موارد، وارد حاشیه ها نشوند.

سلیمی ادامه داد: متاسفانه جریانات مرسوم سیاسی کشور نشان دادند که در این دو بخش نتوانستند به مطالبات مردم پاسخگو باشند لذا امیدوارم "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" با پرهیز از حواشی و سیاست زدگی به این دو هدفی که اعلام کردند برسند و در عین حال با شتاب حرکت کنند چرا که ما کارهای زمین مانده زیادی در این دو بخش داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.