ایلام – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور دوشنبه به استان ایلام سفر می کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ایلام سفر می کند

مازیار سلیمان نژاد در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه هدف از سفر یک روزه" معصومه ابتکار" بررسی و  ارزیابی پیشرفت برنامه های زیست محیطی استان است، اظهار داشت: نشست با سازمان های مردم نهاد، شوراییان، دانشگاهیان، فرهنگیان و نمایندگان هئیت های ورزشی، از جمله برنامه های این سفر یک روزه به استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد تا از برکات این سفر نهایت استفاده به عمل آید، بیان داشت: برنامه های این سفر در سه بخش تعریف شده که در بخش اول بررسی پیشرفت برنامه عمل حفاظت و بهبود محیط زیست استان مورد نظر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه در بخش دوم برنامه این سفر، حمایت قضایی از محیط زیست و نشست با مسئولان دادگستری استان، مد نظر  است، یادآور شد: دیدار با گروه مردم نهاد و دوستداران محیط زیست در راستای بهبود حفاظت از محیط زیست؛ بخش سوم برنامه این سفر است.

مازیار سلیمان نژاد خاطرنشان ساخت: با حضور معاون رئیس جمهور جلسه شورای اداری استان نیز فردا ساعت ۹ صبح در محل استانداری ایلام تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: در این نشست در خصوص مسائل و مباحث متنوع زیست محیطی از جمله مشارکت، آموزش، مدیریت پسماند و پساب واحدهای صنعتی و تولیدی، کمربند سبز، گرد و غبار، آتش سوزی و مخاطرات محیط زیست، پیشگیری از آسیب های زیست محیطی و ساماندهی و استقرار صنایع استان؛ بحث و تبادل نظر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.