گیلان - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از استقرار فروشگاه سیار شهری این کانون در مدارس استان خبر داد.

فروشگاه سیار شهری کانون در مدارس گیلان مستقر شد

به گزارش قدس آنلاین، علی پورحسن با اشاره به استقرار فروشگاه و نمایشگاه سیار کانون در مدارس این استان اظهار کرد: افزایش گستره‌ فعالیت‌ها و فراهم‌آوردن امکان دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات‌فرهنگی ازجمله اهداف حضور فروشگاه و نمایشگاه سیار شهری کانون در مدارس گیلان است.

وی گسترش فرهنگ‌ مطالعه را از رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دانست و افزود: فروشگاه و نمایشگاه سیار کانون با حضور در مدارس استان به‌ویژه مناطق کمتر بهره‌مند تلاش دارد زمینه‌ گسترش فرهنگ مطالعه و همچنین معرفی افزون‌تر فعالیت‌های کتاب محور کانون را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم‌ کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برپایی نمایشگاه‌ عرضه‌ کتاب و محصولات فرهنگی در مدارس سراسر استان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و ادامه داد: همراهی مسؤولان آموزش و پرورش را در مسیر تلاش برای ارتقای سطح توانمندی‌ کودکان و نوجوانان ایران اسلامی سازنده‌ و قابل قدردانی است.

وی کتاب، نوشت‌افزار با نمادهای ایرانی اسلامی، لوح‌های فشرده و سرگرمی‌های سازنده‌ کانون را از جمله محصولات فرهنگی دانست که با راهنمایی‌ کارکنان آگاه به مسایل فرهنگی کانون به‌ دانش‌آموزان ارائه‌ می‌شود.

پورحسن با اشاره به اینکه فروشگاه سیار شهری در مدرسه‌ شهدای سلیمانداراب رشت مستقر می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم افزایش این فروشگاه‌ها شرایط بهره‌مندی تمام کودکان و نوجوانان از امکان مناسب فرهنگی را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.