مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد، داور پنالتی این تیم را در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز ندیده است.

ادعای مدیرعامل ذوب‌آهن/ داور پنالتی ما را ندید!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سعید آذری در مورد شکست مقابل تراکتورسازی در نیمه  نهایی جام حذفی گفت: من پیش از این هم گفته بودم که این مسابقه یکی از زیباترین مسابقه‌های نیم فصل خواهد شد و همانطور که دیدید در این بازی 5 گل رد و بدل شد و هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند، تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از این مسابقه لذت بردند. باید از مردم خوب اصفهان و به ویژه هواداران ذوب‌آهن که ما را در روز اول هفته در ورزشگاه همراهی کردند تشکر کنم بخصوص اینکه این بازی بعد از شکست و حذف سپاهان برگزار می‌شد. از همکارانم در کارخانه ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد قطعاً شرایط بازی متفاوت رقم می‌خورد هرچند قبل از اخراج هم روی 2 ضد حمله می‌توانستیم به تراکتورسازی گل بزنیم اما مهاجمان ما دقت لازم را نداشتند. فوتبال همین است به شما شانس می دهد اما اگر از این شانس استفاده نکنید شما را تنبیه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اخراج مرتضی تبریزی گفت: قبل از صحنه اخراج داور پنالتی ما را ندید، هادی محمدی مدافع تراکتورسازی در محوطه جریمه احسان پهلوان را سرنگون کرد این صحنه را بررسی کنید اگر این پنالتی گرفته می‌شد وضعیت فرق می‌کرد. با این حال به نظر من بازیکنان ما تحت هر شرایطی باید خودشان را کنترل کنند، مرتضی تبریزی هم یکی از بهترین بازیکنان ما از نظر فنی و اخلاقی است که مرتکب اشتباه شد اما قهرمانان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند. شوماخر باتیستوتا را زد، دیگو مارادونا به شکم بازیکن اسپانیایی کوبید، زیدان در فینال جام جهانی مدافع ایتالیایی را کتک زد، بکام هم در جام جهانی اخراج شد، همه این افرادی که نام بردم قهرمانان بزرگی بودند که از اشتباهاتشان درس گرفتند به هر حال تبریزی هم یک بازیکن خوب از نظر فنی و اخلاقی برای ما است.

وی ادامه داد: بازی برای ذوب‌آهن تازه شروع شده است، 15 مسابقه در لیگ برتر داریم که با حمایت احمد صادقی مدیرعامل کارخانه و تلاش بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم نتایج شایسته‌ای در لیگ بگیریم.

آذری در مورد اینکه به داوری این مسابقه اعتراض خواهد کرد یا خیر، گفت: نه ما به داوری اعتراض نمی‌کنیم به هر حال زرگر در صحنه‌ای مشابه برای حریف ذوب‌آهن در بازی‌های دیگر پنالتی گرفته بود. در مجموع هم در این بازی خوب قضاوت کرد هرچند دو صحنه مشکوک پنالتی برای ما رقم خورد که داور آنها را ندید. تراکتورسازی هم وحشتناک برای پیروزی جنگید، ما بازی را باختیم و این برد را به تراکتورسازی، قلعه نویی و آجورلو تبریک می‌گویم، ما مستحق برد بودیم همانطور که تراکتورسازی شایسته برد بود.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: به بازیکن لبنانی گفته‌ایم باید رضایت‌نامه اش را از باشگاه الانصار بگیرد، قاسم حدادی‌فر هم به جمع ما اضافه خواهد شد، در چند روز آینده جلسه‌ای با هیأت مدیره داریم که سرمربی تیم هم در این جلسه حضور خواهد داشت و نام بازیکنان مدنظرش را به طور رسمی اعلام می‌کند. ما در نیم فصل 3 بازیکن می‌گیریم که یکی از آنها قاسم حدادی‌فر است که در نیم فصل اول با ما نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.