۴۳ نفر از شیعیان آمریکایی و کانادایی که بیشتر آنان دارای اصالت پاکستانی و هندی هستند، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

۴۳ نفر از شیعیان آمریکایی و کانادایی به حرم رضوی مشرف شدند

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از آستان نیوز، اعضای این گروه شیعه از شهرهای آمریکا و کانادا برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کردند و تلاش‌شان این بود تا در نخستین زیارت خویش به حرم رضوی توشه معنوی ارزشمندی با خود از این مکان مقدس به همراه برند.
وکیل دادگستری آمریکا در حاشیه این تشرف عنوان کرد: من برای نخستین بار است که به حرم رضوی مشرف می شوم و هم‌اکنون احساس بسیار خوبی از حضور در این بارگاه منور دارم.
ساره ندیم ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، مذهبی حرم مطهر رضوی بسیار رضایت‌بخش است و این مجموعه برنامه‌ها بر روی مخاطب می‌تواند تأثیر بسیار مناسب و والایی را به همراه داشته باشد.
یک مهندس کامپیوتر در یکی از شرکت‌های آمریکایی نیز در حاشیه این تشرف اظهار کرد: امور فرهنگی موجود در این بارگاه بسیار تقویت شده و زمینه‌ی لازم را فراهم می‌کند تا مخاطبان فراوانی بتوانند با بهره‌مندی از این فضا به ارتقای سطح فرهنگی خویش دست یابند.
سیمین زهرا با اشاره به احساس خویش از حضور در این بارگاه مطهر افزود: من برای نخستین بار به حرم رضوی مشرف شدم و با خود حسرتی به دل دارم، زیرا شایسته بود پیش از این‌ها به این مکان مقدس می آمدم و از این فضای معنوی بهره‌ می‌بردم.
دختر نوجوانی با نام عالیه سید نیز در ادامه از تولیدات مدیریت امور زائران غیرایرانی برای مخاطبان دیگر زبان‌ها سخن گفت و عنوان کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در این سازمان برای اقشار سنی مختلف به زبان‌های گوناگون انجام می‌شود، زمینه‌ای فراهم کرده تا گروه‌های سنی بسیاری از جمله: کودکان و نوجوانان بتوانند از این محیط معنوی بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: زیارت امام رضا(ع) آرامش و هیجان ویژه‌ای را برای مخاطبان به همراه دارد و نوجوانان و جوانان با زیارت ایشان به مسیر هدایت و روشنی راه می‌یابند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.