سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگرچه من علاقه زیادی به کار در ایران دارم اما متوجه شدم که وورزبورگ نیز به شدت خواهان من است.

باوئرمن پس از جدایی: علاقه زیادی به ایران دارم اما وورزبورگ به شدت خواهان من بود

به گزارش قدس آنلاین، درک باوئرمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران به بوندس لیگای آلمان بازگشت. این مربی 59 ساله سرمربی تیم «اس.اولیور وورزبوزگ» شد.

باوئرمن در این مورد اظهار داشت: توافق با تیم وورزبورگ برای من به این معناست که در سال جدید و برای مرحله پلی‌آف در کنار تیم جدید خواهم بود و نقش مهمی در آن خواهم داشت. موفقیت در این مرحله نیازمند تلاش همه اعضای تیم است و باید بگویم رسیدن به هدفی که در پیش داریم بسیار سخت است. وقتی همه ارکان تیم تلاش کنند، رسیدن به فینال، غیرممکن و غیر واقعی نیست.

او ادامه داد: اگرچه من علاقه زیادی به کار در ایران دارم اما متوجه شدم که وورزبورگ نیز به شدت خواهان من است. این فرصت بسیار خوبی برای بازگشت من به آلمان بود. من 20 سال در بوندس‌لیگا کار کرده‌ام و خودم را فرزند این لیگ می‌دانم. خیلی خوشحالم که دوباره در آلمان هستم و می‌توانم بازهم نقشی در لیگ داشته باشم.

تیم وورزبورگ در حال حاضر از 16 بازی خود در بوندس لیگا، 5 پیروزی دارد. نخستین حضور باوئرمن به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم جدیدش، جمعه آینده مقابل تیم گوتینگن خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.