اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: آمار کلاهبرداری ، پولشویی و صدور چک بلامحل در اصفهان افزایش یافته به طوری که در ۹ ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش ۵۹ درصدی آمار کلاهبرداری ها در این استان بوده ایم.

آمار کلاهبرداری در استان اصفهان افزایش ۵۹ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از مردم اصفهان به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی انتقاد کرد و گفت: بعضی از رانندگان اصفهانی با پلیس راهور همکاری نمی کنند و این بی توجهی ها صدمات جبران ناپذیری بر جای می گذارد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر پارک های دوبل خودروها در کنار معابر و خیابان های شهر اصفهان افزود: این روزها ایستگاه های اتوبوس هم به محل پارک خودروها تبدیل شده و بی قانونی در این ایستگاه ها موج می زند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به افزایش عدم پایبندی افراد در انجام معاملات اشاره و تصریح کرد: آمار کلاهبرداری، پولشویی و صدور چک بلامحل در اصفهان افزایش یافته به طوری که در ۹ ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۵۹ درصدی کلاهبرداری ها در این استان بوده ایم.

وی در خصوص عدم توجه شهروندان در استفاده از دفاتر مشاوره برای تصمیم گیری ها ابراز گلایه کرد و ادامه داد: علیرغم اینکه مشاوره در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است، اما متأسفانه مردم نسبت به این مهم غافل شده اند.

سردار آقاخانی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تماس از سوی شهروندان اصفهانی با تلفن ۱۱۰ پلیس برقرار شده و ۴۴۷۰ تماس نیز با ۱۹۷ گرفته شده است.

وی در ادامه، کمک به دولتمردان برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر، ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، برنامه ریزی برای کاهش تصادفات و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی را از جمله برنامه های پلیس اصفهان در سه ماهه پایانی سال ۹۵ خواند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از کشف ۳۰۰ میلیارد ریال زمین خواری در استان اصفهان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس با زمین خواران در اصفهان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.