گیلان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: همکاری های بین بخشی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و همه دستگاه های ذیربط بایستی در این رابطه همکاری های لازم را داشته باشند

همکاری بین بخشی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد احمدی پور روز یکشنبه در نشست شورای اداری استانی بهزیستی گیلان در رشت افزود: نگفتن آسیب های اجتماعی ، عدم اطلاع رسانی و آموزش های لازم در این حوزه، کار را سخت می کند، چراکه در حوزه اجتماعی بر خلاف بخش های دیگر، اگر اقدام بموقع انجام نشود، مطمئنا کار را سخت تر می کند.

وی اظهار داشت: با ارائه آموزش های لازم به مردم بویژه جوانان و نوجوانان در رابطه با آسیب های اجتماعی، می توانیم این آسیب ها را کاهش و از بروز آنها پیشگیری کنیم.

احمدی پور آسیب های اجتماعی را بیشتر مختص جوامع شهری و پیشرفته دانست و تصریح کرد: بسیاری از آسیب ها در جامعه های روستایی، کمتر وجود دارد.

وی با تاکید بر این که مسایل حوزه اجتماعی کم اهمیت جلوه داده نشود، تصریح کرد: در آسیب های اجتماعی باید ریشه ای به مسائل توجه شود.

احمدی پور با بیان اهمیت همکاری های بین بخشی برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: موضوعات اجتماعی کاملاً بین بخشی است و هر اتفاقی در این بخش، در سایر حوزه ها موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همکاری های بین بخشی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و تصریح کرد: همه دستگاه های ذیربط بایستی در این رابطه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش، با اشاره به حضور و اهمیت خیرین در حوزه هایی از جمله مسایل اجتماعی اظهار کرد: ما هنوز حضور خیرین را در این حوزه کم داریم و برای همکاری خیرین در حوزه های اجتماعی باید بیشتر تلاش شود.

معاون استاندار گیلان با بیان این که انگیزه ای که در بخش خیرین وجود دارد در بخش های دولتی نیست، خاطر نشان کرد: اگر در حوزه اجتماعی ، خیرین را نداشته باشیم، هر کاری که انجام دهیم، سیستم دولتی جوابگو نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.