کرمان - استاندار کرمان با بیان اینکه نگاه سیاسی به موضوعات اداری کشور سم است تصریح کرد: چرا باید به موضوعات اساسی نظام که امید مردم را افزایش می دهد، نگاه سیاسی کنیم؟ باید این جریانات حذف شود و خدمات را اعلام کنیم.

اقتصاد مقاومتی دغدغه اصلی مدیران استان کرمان است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه دغدغه ای که انقلاب اسلامی دارد و مقام معظم رهبری همواره مطرح می فرمایند، اقتصاد و معیشت مردم است، افزود: استمرار و بقای انقلاب اسلامی با اقتصاد، بیکاری و اشتغال گره خورده و اگر ما مدیران و کادر اداری کشور نتوانیم کارآمدی خود را در حوزه اقتصاد و اشتغال ثابت کنیم، در ادامه وضع موجود با مشکلاتی روبه رو می شویم.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه اگر به طور جدی همه دستگاه های اجرایی در اقتصاد مقاومتی مشارکت نکنند، آینده بسیار روشنی نخواهیم داشت، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، اشتغال و معیشت مردم جزو یکی از راهبردهای اصلی نظام قرار گرفته و این موضوع سال هاست که از دغدغه های رهبر انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه باید یک حرکت فراگیر و جهاد واقعی در حوزه اقتصادی انجام بدهیم، افزود: اگر انتظارات از دستگاه های دولتی و غیردولتی مطرح می شود، به مفهوم زیر سئوال بردن و انتقاد نیست، به معنی فراخوان و توجه دادن برای نجات اقتصاد ایران و رفع بیکاری است و اگر نتوانیم اشتغال و یک اقتصاد مطمئن به وجود آوریم، آینده خوبی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی دغدغه اصلی مدیران استان کرمان واقع شده و پرهیز از هرگونه حاشیه در استان، رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی است.

رزم حسینی اظهار کرد: مشکل ما مشکل مدیریت است و با وجود سرمایه های بزرگ، هنوز مشکلات وجود دارد و اینکه گفته می شود، گفتمان اقتصاد مقاومتی، تغییر نگرش مردم است و اینکه نگاهشان را از دولت به خودشان تغییر بدهند و قلعه گنج این موضوع را ثابت کرد.

استاندار کرمان بیان کرد: امروز مردم قلعه گج امیدوار شده و شاخص های امنیتی در این شهرستان 70 درصد بهبود یافته و آمار خودکشی به طور چشمگیری کاهش یافته و مردم داوطلبانه آمده و در حوزه اقتصاد کار انجام می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.