سنندج- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چشمان «ستایش» را معاینه کرد تا وعده‌ای که فرشادان در سفر به روستای «آخکند» از توابع شهرستان دیواندره به پدربزرگ این دختر خردسال داده بود، محقق شود.

وزیر بهداشت چشم های «ستایش» را معاینه کرد

به گزارش قدس آنلاین، در هشتم آذرماه جاری در سفر خود به روستای «آخکند» از توابع شهرستان دیواندره، پیرمردی روستایی که کودکی در آغوش داشت با مراجعه به نماینده مردم، از وی خواستار مساعدت در درمان چشمان نوه خود شد.

وی در این دیدار کوتاه ضمن معاینه چشمان این کودک که «ستایش» نام داشت به او قول داد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر انجام این مهم شود و خوشبختانه روز گذشته «قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» چشمان «ستایش» را معاینه کرد تا وعده نماینده مردم کردستان در مجلس به این دختر خردسال دیواندره‌ای محقق شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران با اشاره به اینکه معاینات اولیه از چشمان «ستایش» اصلاح دید این کودک خردسال را نوید می‌دهد، تصریح کرد: اقدامات اولیه پزشکی در ارتباط با بیماری چشمی«ستایش» آغاز شده است.

وی گفت: به یاری خداوند در روزهای آینده و پس از طی مراحل تشخیصی مرتبط، عمل جراحی چشمان این دختر خردسال دیواندره‌ای به وسیله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

فرشادان با قدردانی از احساسات پاک و انسان دوستانه مردم ایران و به خصوص اهالی مهربان استان کردستان که در روزهای گذشته پیگیر روند درمان «ستایش» بودند، افزود: تمامی هزینه‌های جراحی و بهبود چشمان این دختر خردسال در کلینیک فوق تخصصی و توسط شخص وزیر بهداشت تقبل شده است.

وی با تقدیر از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیگیری درمان «ستایش» گفت: نگاه  قاضی‌زاده هاشمی به مردم کردستان نگاهی ویژه و قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.