آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی گفت: خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین علیهم السلام از بزرگ ترین توفیقات الهی است که نصیب برخی افراد می شود.

خدمت به امامزادگان از بزرگ ترین توفیقات الهی است

 به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم، در دیدار با دست اندر کاران، هیئت امناء و خادمان امامزاده  محمد هلال بن علی(ع) با اشاره به اینکه احیاء بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان امری بسیار ارزشمند و با اهمیت است، افزود: خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین علیهم السلام از بزرگ ترین توفیقات الهی است که نصیب برخی افراد می شود.

 این مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: تلاش شما خادمین برای احیای این مضجع شریف و نورانی تلاشی در راستای تقویت مسائل دینی و انقلابی مردم و احیای باورهای دینی در جامعه است.

 وی این امر را بسیار ارزشمند تلقی کرد و افزود: خادمین حرم مطهر امامزادگان باید به خود ببالند که در کنار کسب و کار و زندگی روزمره خود چنین توفیق بزرگی از جانب پروردگار شامل حالشان شده که در راه تقویت امور دینی خود و جامعه گام بر می دارند.

 فاضل لنکرانی برگزاری کنگره ملی محمد هلال بن علی علیه السلام در خرداد ماه سال آتی  را کاری بسیار بزرگ و قابل تقدیر دانست و ضمن تشکر از عوامل اجرایی و شرکت کنندگان این کنگره، توفیقات روزافزون الهی را برای این آستان مقدس آرزو کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین  با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده  محمد هلال بن علی علیه السلام، برگزاری محفل انس با قرآن در ماه نزول این کتاب آسمانی با جمعیت زیاد و نظم قابل قبول در شهرستانی کوچک را کاری بسیار عالی و تاثیر گذار عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.