منابع خبری رژیم صهیونیستی ادعا کردند که این رژیم قصد دارد تحت فشار خانواده‌های نظامیان صهیونیست زندانی در نزد «جنبش حماس»، با این جنبش وارد تبادل اسرا شود.

رژیم صهیونیستی به دنبال تبادل اسرا با «حماس» است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌ها از احتمال تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و «جنش مقاومت اسلامی فلسطین»، حماس خبر دادند.

روزنامه الاهرام مصر به نقل از پایگاه خبری عبری زبان «الوالا» گزارش داد، شورای وزیران رژیم صهیونیستی (کنست)، روز یکشنبه (امروز) پرونده نظامیان دربند این رژیم در نزد حماس را بررسی کرده و به احتمال زیاد به زودی وارد تبادل اسرا با جنبش حماس خواهد شد.

این وبگاه اسرائیلی مدعی شده است، این اقدام شورای وزیران رژیم صهیونیستی به دنبال فشار شدید خانواده‌های «آرون شاوؤل» و «هدار گولدن»، نظامیان اسیر صورت گرفته است.

یک منبع موثق و نزدیک به روزنامه «هاآرتص» با تأیید این خبر، گفته است کنست اسرائیل بعد از آنکه حماس دو روز مانده به عید میلاد، ویدیوئی از آرون شاوؤل منتشر کرد، تحت فشار خانواده وی قرار گرفته است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در شب سال نو میلادی (2017)، دو ویدئو منتشر و تلویحا اعلام کردند «آرون شاؤول» نظامی اسیر شده اسرائیلی زنده است.

گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند این ویدئو را به مناسبت جشن تولد 23 سالگی آرون منتشر کرده است.

این دو نظامی صهونیست در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نواز غزه تحت عنوان عملیات «تیغه حفاظتی» در سال 2014 به اسارت گرفته شده بودند.

گردان‌های القسام در 20 ژوئیه 2014 (در جریان جنگ 51 روزه) در عملیاتی منحصر به فرد در «حی التفاح» واقع در شرق غزه، 14 نظامی اسرائیلی را کشت و آرون را اسیر کرد اما تاکنون کاملا به صراحت اعلام نکرده بود که آیا وی زنده است یا اینکه فقط جسدش را در اختیار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.