سرمربی آبی پوشان تهرانی تصمیمش در مورد دروازه بان اصلی استقلال را گرفته و به مدیرعامل هم منتقل کرده اما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ منصوریان تکلیف رحمتی را مشخص کرد

قدس آنلاین - گروه ورزشی: اختلافاتی که از چند هفته پیش در کادر فنی استقلال با دروازه بان اصلی آبی پوشان بوجود آمده بود بعد از دیدار با نفت در رقابت های جام حذفی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت و با نیمکت نشینی رحمتی در دیدار با سپاهان به اوج رسید.

بعد از این دیدار بود که رحمتی در تماس تلفنی با سیدرضا افتخاری  از او خواست رضایت نامه اش را صادر کند. افتخاری هم که بی میل نبود که وی از جمع آبی پوشان جدا شود تصمیم نهایی را به علیرضا منصوریان واگذار کرد.

منصوریان نیز در روزهای گذشته چندین جلسه با اعضای کادر فنی و مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت روی تصمیمش مبنی بر کنار گذاشتن سیدمهدی رحمتی پافشاری کرد اما هنوز راه حل بیان این کنار گذاشتن را پیدا نکرده است.

جلسه هیات مدیره استقلال قرار است امروز برگزار شود و راه حل نهایی اعلام کنار گذاشتن رحمتی اتخاذ شود اما آنچه مسلم است منصوریان تصمیم نهایی اش را گرفته و رحمتی از استقلال جدا خواهد شد.

جالب اینکه به یکی از مسئولان سابق استقلال که الان در تیم دیگری مسئولیت دارد پیشنهاد شده که اعلام نیاز تیمش برای رحمتی را بزند که استقلالی ها با خیال راحت او را کنار بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.