مدیرکمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: از ابتدای سال ۹۵، ۶۰ تن از فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی ۶۰ مددجوی اسلامشهری از کمک هزینه ازدواج

به گزارش «قدس آنلاین»،  حمید قسمتی مدیرکمیته امداد شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: کمک هزینه ازدواج جوانان به مبلغ ۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است، همچنین نوعروسان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۲۰ تا ۴۰ میلیون ریال و پسران نیز از هدیه ازدواج ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این که از ابتدای سال ۹۵، ۶۰ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ازدواج جوانان مددجو در نظر گرفته شده است.

قسمتی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی و برپایی خدمات مشاوره برای جوانان مددجویی که در سنین ازدواج قرار دارند و تحت پوشش این سازمان هستند نیز به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان اسلامشهر در خصوص طرح شوق زیارت تصریح کرد: تاکنون ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد به اردوهای زیارتی و سیاحتی در قالب طرح شوق زیارت اعزام شده‌اند که از این تعداد، ۴۱ نفر برای زیارت به مشهد مقدس سفر کرده و طی این سفر از امکانات آموزشی، اعتقادی و مذهبی بهره مند شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.