ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، هزینه‌ سفر به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی را از استان تهران اعلام کرد.

قیمت نهایی عتبات دانشگاهیان از تهران اعلام شد

به گزارش «قدس آنلاین»،   هزینه‌ سفر به عتبات عالیات، تحت تأثیر نرخ ارز در بازار  داخلی، تعیین می شود. با توجه به این تغییر، قیمت نهایی بر مبنای ارز شناور محاسبه خواهد شد و بر اساس قیمت روزانه ارز متغیر خواهد بود.

حدود قیمت زمینی عتبات به عنوان نمونه از تهران، یک میلیون و صد و چهل و نه هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت هوایی از (ایستگاه تهران) یک میلیون و هشتصد و بیست هزار و ۵۵۰ تومان است.

همچنین قیمت نهایی عتبات سایر استان ها نیز بر اساس فاصله ایستگاه پروازی و با توجه به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است. از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ماه ۹۶ نیز با ۱۵ درصد افزایش قیمت روبرو هستیم و زائرینی که در این ایام اعزام می شوند، می بایست قیمت ایام ویژه را واریز کنید.

هزینه فرزندان نیز طبق جدول زیر محاسبه می شود. (از ایستگاه تهران).

کودکان زیر ۲ سال/ ۱۰ درصد هزینه کامل (زمینی:۱۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان) (هوایی: ۲۶۰ هزار تومان).

کودکان ۱۲-۲ سال/ ۸۵ درصد هزینه کامل(زمینی ۹۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان) (هوایی ۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان).

کودکان بالای/ ۱۲ سال هزینه کامل.

قیمت عتبات بر اساس امکانات و درجه هتل ها در عراق متفاوت است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تلاش است امکانات در خور و شایسته ای را در اختیار دانشگاهیان قرار دهد.

قیمت نهایی عتبات از سوی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا به ستاد ابلاغ می شود و هزینه اخذ شده از زائرین نیز به حساب شرکت شمسا واریز خواهد شد. این هزینه شامل حمل و نقل، اسکان، ویزا و تغذیه زائرین از شهر مبدا به کشور عراق و بالعکس است.

همچنین با تفاهم نامه ای که بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت منعقد شده است، مبلغ ۱ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در سفرهای زمینی و یک و نیم میلیون تومان در سفرهای هوایی در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت. قیمت نهایی عتبات از سایر استان ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.