قزوین - مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به ۲۸ دی ماه اشاره کرد و گفت: امید است مجمع قشر بسیج رسانه در این تاریخ طبق برنامه برگزار شود تا سال آینده با آسیب‌های این حوزه در قشر مقابله شود.

مجمع قشر بسیج رسانه در قزوین برگزار شد

بگزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمد سرباز در جلسه شورای قشر بسیج رسانه که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: دوازدهمین یادواره شهدای بسیج رسانه استان قزوین با حضور بیژن نوباوه ،فرمانده سپاه این استان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از خانواده شهید ماخانی شهید شاخص بسیج رسانه استان قزوین، برگزیدگان جشنواره ابوذر و خبرنگاران همکار با بسیج هم از برنامه‌های این روز است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به ۲۸ دی ماه اشاره کرد و افزود: امید است مجمع قشر بسیج رسانه در این تاریخ طبق برنامه برگزار شود تا سال آینده با آسیب‌های این حوزه در قشر بسیج مقابله شود.

سرباز آسیب‌های حوزه رسانه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: طرح مقابله با آسیب‌های اخلاقی و اعتقادی هم با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار می‌شود و امید است این مهم با مشارکت حداکثری انجام شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید در حوزه رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه بسیج، شبکه بزرگی از اصحاب رسانه را برای پیشبرد اهداف عالیه تربیت و ساماندهی کنیم.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: یادواره شهدای بسیج رسانه با همکاری روابط عمومی سپاه این استان برگزار و برنامه‌ای جامع با مشارکت اهالی رسانه است که اصحاب خبر در آن حضوری چشمگیر دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.